Beantwoord

Problemen met automatische incasso

  • 7 August 2020
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Heb al 5 keer gebeld over automatisch incasso, krijg steeds dat rekeningnummer niet klopt maar is wel korrekt. 

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 11 August 2020, 15:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Rekening wel willen betalen, welkom op het forum! Vervelend dat je er al vaker over gebeld hebt en het nog niet opgelost is. Vul alsjeblieft je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt. Noteer het juiste rekeningnummer (voor de zekerheid) even in het veld ‘persoonlijke opmerking’. Dan ga ik kijken of ik dit voor je kan verhelpen. 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt nog niet weer gereageerd, @Rekening wel willen betalen. Dan ga ik ervan uit dat je via andere weg verder contact gehad hebt om dit te (laten) oplossen.