Problemen met porteren van mijn nummer

  • 22 december 2013
  • 5 reacties
  • 4008 keer bekeken

Beste medewerkers,

Kpn zou voor mij regelen dat mijn overstap van Vodafone naar KPN vlekkeloos zou verlopen. Inmiddels heb ik 19 December jongstleden wederom een brief ontvangen dat mijn aanvraag voor nummerbehoud niet geregeld kan worden omdat ik het correcte sim-kaartnummer niet schijn te hebben doorgegeven. Is er iemand aanwezig die mijn nummer zo snel mogelijk correct kan invoeren zodat ik niet nog veel langer hoef te wachten met het overstappen van Vodafone naar KPN. Ik heb hier namelijk over gebeld, maar schijnbaar blijft er steeds iets mis gaan. Ik hoop zo spoedig mogelijk een reactie te ontvangen van iemand die me uit de brand zou willen helpen,

met vr. gr. B. Henzen


5 reacties

Zou er iemand van de medewerkers mij willen helpen met mijn probleem. Ik heb gezien dat er vaker problemen zijn met porteren van nummers inclusief nummer behoud en nu na de tweede brief te hebben ontvangen dat ik geen correcte simkaartcode doorgegeven terwijl ik wel netjes heb gebeld en dit doorgegeven heb ben ik er wel een beetje klaar mee. Ik zou graag verder geholpen willen worden alvorens het nog langer gaat duren alvorens ik kan genieten van mijn kpn abonnement.

Alvast bedankt, Brenda

Reputatie 7
Badge +11
Beste bren30,

Je vraag zal zo spoedig mogelijk voor je worden opgepakt door een van onze Webcare Specialisten.

Met groet,

Cornelis

Beste Cornelis,

vriendelijk bedankt, ik hou het even in de gaten. Waarschijnlijk is dit gemakkelijk te regelen door nog een keer mijn simkaart nr door te sturen prive en misschien kan het zo net even wat sneller worden ingevoerd en opgelost.

vriendelijke groet en bedankt, Brenda

Reputatie 4
Badge +2
Beste Brenda,

Onze afdeling Nummerbehoud is bereikbaar op: 050-5887885. Je kunt hier zelf het SIM-kaartnummer doorgeven.

Als je wilt dat ik het voor je in orde maak, ontvang ik het SIM-kaartnummer en het te behouden

06-nummer graag in een privébericht.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Beste Jenny, ik heb zojuist een tweede keer nummerbehoud hierover gebeld. De nummers komen overeen dus ik hoop van harte dat het dit keer allemaal in orde komt.

Met een beetje geluk is alles 30 Dec geregeld en kan ik gebruik maken van de diensten van KPN. 9 dagen later als op mijn contract staat vermeld. Mochten er weer problemen zijn dan maak ik er serieus werk van. Niemand maakt voor niks de beslissing om over te stappen naar een andere provider.

Met vr. gr. Brenda

Reageer