Vraag

PUK code van cijfers en letters invoeren op iphone XR

  • 26 March 2020
  • 4 reacties
  • 496 keer bekeken

KPN puk code bestaat uit 10 cijfers + letters. Hoe switch ik tussen cijfers en letters op het scherm waarop ik de PUK code moet invullen??


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Pipo III Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht. Je hebt dus de PUK code nodig om je simkaart te ontgrendelen? Onze PUK codes bestaan uit cijfers en géén letters. Zou je je profiel kunnen voorzien van je telefoonnummer, postcode, huisnummer, klantnummer en laatste drie cijfers van het bankrekeningnummer? Als ik deze gegevens heb, stuur ik je de bijpassende PUK code toe! 

Een PUK code bevat alleen cijfers. Heb er nog nooit een met letters gezien, dan is ‘t echt wat anders.

tja, dat is toch echt wat KPN als puk code geeft als ik die opvraag.

 

Blijkbaar werkt de site om je puk code op te vragen niet (goed). Is bovendien erg lastig te lezen want grijze arcering er door heen gezet.

 

Toen ik gisteren belde kreeg ik een medewerker aan de lijn die het ook niet wist. zit dus in een cirkeltje... 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Pipo III Ik zie dat ik helemaal niet meer gereageerd heb. Heb je ondertussen de juist pukcode ontvangen via een andere weg? Je hebt je gegevens nog niet ingevuld in je profiel dus op dit moment kan ik weinig voor je doen. Laat je het weten als je nog hulp nodig hebt? Fijn weekend!

Reageer