Beantwoord

Rare welkomstboodschap op voicemail

  • 12 September 2019
  • 4 reacties
  • 125 keer bekeken

Hallo, ik kom er onlangs achter dat mensen die mij bellen, en als ik niet in de gelegenheid ben om op te nemen, het volgende bericht te horen krijgen; 'om een voicemail achter te laten voor een abonnee.. etc'
Naderhand volgt dit ook in het Engels.

In het voicemail menu heb ik een eigen ingesproken bericht en volgens het menu krijgen mensen ook mijn eigen welkomst boodschap te horen maar dat is dus niet zo.
Ik heb al geprobeerd met mijn voicemail uit te zetten en daarna weer aan en ook mijn mobiel opnieuw opgestart maar de rare welkomstboodschap in de voicemail met 'voicemail voor abonnee' zit er nog!

Hoe krijg ik mijn normale eigen ingesproken voicemail weer terug???

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Majella 15 September 2019, 21:08

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dat is balen! Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor moderators voor jezelf) Dan kan een moderator verder uitzoeken waarom het je niet lukt om een persoonlijke begroeting te maken.
Het is al opgelost.
Er stond op de 1 of andere manier een doorschakeling aan vanuit KPN waardoor ik geen normale voicemail en welkomstboodschap meer had.
Door ##002# te bellen is deze doorschakeling gedeactiveerd.

Wel is het misschien goed om te weten hoe zo'n doorschakeling tot stand kan komen?!
Ik heb nooit ergens iets aparts gebeld/gedraaid en ook niks aangevraagd dus hoe kan ik dan zomaar ongevraagd zo'n doorschakeling krijgen?
Reputatie 7
Badge +28
Misschien had iemand anders naar jou doorgeschakeld?
Maar goed, het probleem is opgelost. 👍🏽
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Majella Goed om te horen dat je het inmiddels al hebt kunnen oplossen. Zo'n doorschakeling komt niet vanzelf tot stand, je moet er echt iets op je telefoon voor instellen. Wellicht is het per ongeluk, of onbewust gebeurd.

Reageer