Beantwoord

Razer phone 2 webshop

• 15 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 488 keer bekeken

Graag zou ik mijn abonnement verlengen bij KPN.
Ik ben daarom op zoek geweest naar een nieuw toestel en ben bevallen voor de Razer Phone.
Nu ben ik in de webshop van KPN op zoek naar de telefoon, maar zie ik deze er niet bij staan. Wel zie ik de telefoon via websites zoals belsimpel.nl etc. i.c.m. KPN abonnementen.

Nu mijn vragen:
1: Waarom staat Razer niet in de webshop van KPN zelf (https://www.kpn.com/)
2: Ben ik nog steeds compleet wanneer ik een abonnement met telefoon afsluit via Belsimpel.nl met KPN?
3: Kan ik daarna nog steeds MB's delen etc. ?

Hoor het graag.
Mvg, Don
icon

Beste antwoord door Bart_ 18 oktober 2018, 14:06

Ha Donvdp! Robin legt al het één en ander uit. We bieden deze telefoon simpelweg niet aan, dat is de verklaring waarom je 'm niet op de site ziet. Je kunt uiteraard je abonnement via een Belsimpel of andere retailer afsluiten. Je bent dan gewoon klant bij ons, als je maar een KPN-abonnement kiest. Waar je je abonnement afsluit heeft geen invloed op de status van Compleet en MB's delen. Het enige waar je even op wilt letten: je abonnement loopt bij ons, maar je toestel neem je af bij Belsimpel (of een andere retailer). Zaken die met je toestel verband houden lopen dan ook via de retailer en niet via ons.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
1) KPN biedt deze niet omdat de afzet waarschijnlijk te laag is.
2) Ja, mits je daar maar een KPN abonnement kiest.
3) Zie 2.
Reputatie 7
Badge +19
Ha Donvdp! Robin legt al het één en ander uit. We bieden deze telefoon simpelweg niet aan, dat is de verklaring waarom je 'm niet op de site ziet. Je kunt uiteraard je abonnement via een Belsimpel of andere retailer afsluiten. Je bent dan gewoon klant bij ons, als je maar een KPN-abonnement kiest. Waar je je abonnement afsluit heeft geen invloed op de status van Compleet en MB's delen. Het enige waar je even op wilt letten: je abonnement loopt bij ons, maar je toestel neem je af bij Belsimpel (of een andere retailer). Zaken die met je toestel verband houden lopen dan ook via de retailer en niet via ons.

Reageer