Beantwoord

Reden van afwijzing mobiel abonnement onbekend

  • 8 March 2019
  • 2 reacties
  • 1411 keer bekeken

Ik heb nu tweemaal via www.mobiel.nl geprobeerd een mobiel abonnement af te sluiten. Tot 2x aan toe is dit geweigerd door jullie. Echter zonder een reden te noemen. Ik heb nu mobiel via Tele2 en had graag naar jullie overgestapt, mede doordat we al bijna 2 jaar nu ook KPN thuis compleet hebben. Is het mogelijk dat jullie telefonisch contact met mij opnemen of in ieder geval uit kunnen leggen waarop de afwijzing is gebaseerd.

Graag stuur ik mijn contactgevens zodat jullie contact met mij kunnen opnemen.

Groeten,

Jordy Weijers
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 9 March 2019, 21:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Als je je profiel volledig invult heeft KPN voldoende gegevens om je te vinden.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Jordy, welkom op het forum! Normaliter vragen we inderdaad om het profiel in te vullen. Maar als je op dit moment nog geen abonnement bij ons hebt, dan is er ook niets om te vinden. Dus je mag je gegevens invullen, maar hoeft niet.

Dan, de afwijzing. Als je bij ons een abonnement wilt bestellen en dit wordt door het systeem afgewezen dan krijg je een e-mail met meer informatie over die afwijzing. Dat is bij jou niet gebeurd begrijp ik. Dit kan komen omdat je of niet hebt aangegeven bericht te willen ontvangen. Of je hebt geen mailadres ingevuld. In dat laatste geval krijg je een brief, maar dat kan dan een paar dagen duren.

In het algemeen kan ik aangeven dat een afwijzing vaak ligt aan de financiën. En dan meestal dat je niet in aanmerking komt voor het toestelkrediet dat je graag wilt. Dat is snel opgelost door het krediet te verlagen en de eenmalige bijdrage te verhogen. Het kan ook zijn dat er al te veel abonnementen geregistreerd staan onder dezelfde naam op hetzelfde adres. Of iets administratiefs zoals een buitenlands rekeningnummer gebruiken, of een niet kloppend adres. Als je geen mail of brief hebt gekregen, dan kun je nog even bellen met onze risicobeheer afdeling op 050-5824921 (binnen kantooruren). Zij kunnen dan precies voor je nakijken waarom je bent afgewezen.