op 12 juli jl. heb ik n.a.v. een verlenging abo een refurbished iPhone 8 ontvangen.
Vandaag, 30 juli, dus binnen de drie weken valt de telefoon uit en zit er geen leven meer in.
Natuurlijk gebeld om te vragen hoe en wat te doen want dit is toch wel erg zuur!
Oplossing is dus om naar een KPN winkel te gaan alwaar men de telefoon waarschijnlijk ter reparatie
zal gaan opsturen maar dan..? Krijg ik een leentoestel ter beschikking?
Volgens de medewerker aan de telefoon niet want er zit geen verzekering op maar KPN zou zich hier
toch wel van haar coulante kant moeten laten zien want als een toestel na maanden defect raakt zou ik dat kunnen begrijpen want ja, er zitten altijd mindere toestellen tussen. Maar er wordt een contract opgesteld met daarin vermeld dat het toestel "zo goed als nieuw" is en ook op het doosje staat dat deze telefoon volledig is gecheckt en als nieuw mag worden gezien en dan binnen drie weken is het al defect.
Er zit een volledige garantie op van twee jaar maar waar het om gaat is dat ik niet twee weken zonder telefoon wil zitten want ja, een telefoon bestel je niet voor niets toch?
Graag zou ik daarom als oplossing willen zien dat indien het toestel wordt opgestuurd er een vergelijkbaar toestel ter leen wordt verstrekt en dat de opgestuurde telefoon zal worden vervangen.
Graag lees ik uw reactie want aan de telefoon wordt ik niet veel wijzer na 2 gesprekken van 10 minuten.
Met vriendelijke groet,
Frank
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel