Vraag

Rekening later betalen

  • 29 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 667 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw, ik zou graag uitstel van betaling over mijn rekening van vorige maand(106) euro. Kunnen jullie kijken of dat lukt en tot welke datum ik die kan uitstellen?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Ah, zo! Ik kan het ook maar 'alleen' 30 dagen, maar onze afdeling Collections kan het vermoedelijk wat langer. Voor zover ik weet, zijn zij alleen telefonisch (via het gratis nummer 0800-0105) te bereiken!
Hè marcia, ja zeker. Vroeg me alleen af of het niet langer kon uitstellen. Heb 1x eerder via de live chat langer uitgesteld dan op die site nu staat aangegeven
Reputatie 7
Badge +28
Ha Niels, is het gelukt met de link die Chris stuurt? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het vooral weten. Goed dat je voortijdig aan de bel trekt 🙂.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi, je kan hier een verzoek doen om je betaling 1 maand uit te stellen.
https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak.htm

Reageer