Beantwoord

Rekening nummer veranderen hoe

  • 23 April 2019
  • 4 reacties
  • 622 keer bekeken

Wil ander bank rekening nummer voor auto incas , hoe?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 April 2019, 08:33

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Pedor. Op deze pagina kan je bekijken hoe het bankrekeningnummer kan wijzigen. Mocht dit niet lukken, dan kan ik het ook voor je wijzigen. Zou je in dat geval je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic? Ik hoor graag van je of het is gelukt!
Heb Kompleet, staat niets behalve moet aanpassen bij "Mobiel" en "Ander Product " Mobiel geen probleem maar nu verder. Over Kompleet en Xs4all internet staat niets dus.
Reputatie 7
Badge +21
Als je Xs4all internet met KPN mobiel afneemt op hetzelfde adres. Dan krijg je iedere maand gratis extra's en kortingen met KPN Compleet. Zolang je blijft combineren. KPN Compleet is niet meer dan een korting wat extra voordelen met zich mee brengt.

Als je het rekeningnummer van het KPN mobiele abonnement wilt wijzigen, dan kies je op deze pagina voor mobiel. Als je het rekeningnummer van het internetabonnement van Xs4all wil wijzigen, dan zal je dit moeten doorgeven aan Xs4all.
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer