Beantwoord

Rekening wel betaald, maar nog niet heraangesloten.

• 25 november 2018
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

Hi,

Vandaag om 15.30 mijn openstaande post betaald. Nav telefonisch contact met klantenservice gecheckt of die binnen was en ja hoor de betaling moest alleen verwerkt worden. Om 19.30 nogmaals contact gehad via de chat, de medewerker gaf aan dat de betaling helemaal nog niet binnen is en dat ik tot max 22 uur kan wachten. Mijn kpn app heeft de betaling al verwerkt, inmiddels is het 00.12 uur en de blokkade houdt nog steeds aan. Op de site staat binnen 4uur. Mijn vraag is, is er een storing en wordt dat morgen opgelost of hoelang zal ik nog ongeveer wachten? Als er een storing is snap ik dat wel maar het is jammer als er eerst gezegd word dat de betaling binnen is en dan weer niet en dan nog even tot 22 uur wachten. Foute informatie is altijd irritant..

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 26 november 2018, 13:46

Hallo Xaxa4. Er kan inderdaad enige tijd overheen gaan; maar ik durf je zo niet te zeggen waarom het bij jou langer dan gewoonlijk duurt. Is de blokkade nu wel verwijderd?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo Xaxa4. Er kan inderdaad enige tijd overheen gaan; maar ik durf je zo niet te zeggen waarom het bij jou langer dan gewoonlijk duurt. Is de blokkade nu wel verwijderd?
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Xaxa4. Ik heb geen antwoord van je gekregen. Mag ik er vanuit gaan dat alles nu in orde is?

Reageer