Beantwoord

rekeningnummer wijzigen lukt niet

  • 17 August 2020
  • 9 reacties
  • 429 keer bekeken

Ik heb nu al een aantal keer het rekening nummer aangepast, maar het bedrag blijft van de oude rekening afgeschreven. Direct na het aanpassen staat het juiste rekeningnummer in de persoonlijke gegevens, maar na een aantal dagen staat het oude nummer er weer.  wat doe ik fout?

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 August 2020, 17:15

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @bart1987 ,

Als het online aanpassen steeds maar niet lukt, dan zou ik het telefonisch proberen. Bel daarvoor met:

0800-0402

Hallo, 

 

Ik probeer mijn rekening nummer te wijzigen alleen blijf ik de melding ‘het ophalen van gegevens is niet mogelijk’.

 

Wat kan ik het beste doen?

 

Gr.

Nina 

Reputatie 7

Hey @nina90, welkom op het KPN forum. Ik neem aan dat je jouw rekeningnummer wijzigt in je MijnKPN? Mogelijk hadden we een korte onderbreking in het systeem waardoor MijnKPN even tijdelijk niet zo goed werkt. Je kunt het dan later nog eens proberen. Lukt het dan nog steeds niet? Of moet het snel worden gewijzigd? Dan kun je het beste even contact met ons opnemen door te bellen naar 0800 0402. Mijn collega's van de klantenservice helpen je dan graag verder :) 

Hey @Nadia, onzin!! Al 6 maanden bezig met dit probleem. Krijg alleen maar te horen: goh wat vreemd. Verbinding wordt zomaar verbroken, ik word naar verkeerde afdelingen doorverbonden of er komen laffe excuses met "het systeem werkt niet mee". Zelfs een klacht indienen kon vandaag niet. Inmiddels meer dan 2.5u al aan de telefoon gehangen met KPN. 

Stop met smoesjes en los. het. op!!

Reputatie 7

Dank voor je bericht, @Anke88. Zo te lezen ben je er al een tijdje zoet mee, en dat is enorm frustrerend. Dat is zeer begrijpelijk, maar ik schrik er echt van dat je 6 maanden bezig bent om je rekeningnummer aan te passen. Dat is absurd. Help me dit op te lossen, kan je een printscreen vanuit MijnKPN sturen waar je precies tegenaan loopt? Ook het besturingssysteem van je telefoon en softwareversie van de MijnKPN app zie ik graag tegemoet!  Let op dat je geen persoonlijke gegevens hier meestuurt. Ik zie het graag tegemoet zodat we het kunnen oplossen :) 

Dag Nadia,

 

Ik herken de frustratie van Anke88. Ook ik probeer alweer een week mijn rekening nummer te wijzigen en krijg steeds de melding dat mijn gegevens niet kunnen worden opgehaald. Dit is inmiddels een van de vele ergernissen. Naast de storingen op TV, het spontane herstarten van de TV en de werkelijk beroerde bereikbaarheid van KPN. Als ik bel en het probleem inspreek, wordt ik verwezen naar mijn KPN en de verbinding wordt verbroken.

Mijn IBAN waar nu mijn mobiele abonnement wordt afgeschreven wordt binnenkort opgeheven, dus het is belangrijk dat ik mijn IBAN op korte termijn kan wijzigen.

Vrgr. Walter Slotboom

 

Bij mij hetzelfde probleem en de ergernis stijgt naarmate kpn telefonisch niet bereikbaar blijft...

Ook ik heb dit probleem… Heb het al een aantal keer geprobeerd in de afgelopen weken. Zodra ik op ‘Opslaan’ klik krijg ik een melding te zien: Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak.

'Tijdelijk’ is inmiddels al zeker een week of 5….

Erg vreemd dat dit probleem, in een tijd waarin callcenters overbelast zijn en het bezoeken van winkels wordt afgeraden, niet opgelost wordt.

Blijven bellen! Gisteravond kwam ik er eindelijk doorheen en rekeningnummer is nu gewijzigd. Ik wacht nog wel even af of de afschrijving goed gaat voor ik echt blij ben...

Reageer