Rekeningnummer wijzigen lukt niet

  • 24 June 2021
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Sins een paar maanden heeft mijn broertje ook een abonnement en de eerste 2 maanden werden ook zijn kosten van mijn rekening afgeschreven, dus toen hadden we jullie gebeld en zou het opgelost worden maar nu worden mijn kosten en die van mn broertje van mijn broertje zijn rekening afgeschreven. Dus het js nog steeds niet opgelost. Dus ik ging het in de app aanpassen maar als ik dat van mezelf aanpas veranderd het ook bij mijn broertje en als ik het bij hem aanpas veranderd het rekening nummer weer bij mij dus het blijft op de zelfde rekening komen en niet apart


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Niels kwinten! Heb jij het abonnement van je broertje aangevraagd. Oftewel, staat zijn abonnement op jouw naam? Dan zijn beide abonnementen aan elkaar gekoppeld aan de hand van het klantnummer:yum:. Dit kunnen we loskoppelen, maar daar gaan een paar dagen overheen. Kun je jullie gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Om de klantnummers van elkaar te splitsen, heb ik jouw postcode, huisnummer, klantnummer en beide telefoonnummers nodig. Je mag beide nummers invullen bij 'Persoonlijke Opmerkingen’. 

 

Hoor graag van je!:blush: