Beantwoord

Na zoekraken Samsung A51 heb ik een A52 gekregen, nu past het hoesje niet meer.

  • 19 June 2021
  • 1 reactie
  • 284 keer bekeken

Mijn telefoon is 12 april ter reparatie afgeleverd door postnl. Na het zoek raken van mijn telefoon heb ik nu een nieuwe ontvangen een week geleden. Ik had een Samsung A51 nu een A52. Na 8 weken het geheel opgelost. Nu heb ik een leren hoesje van Selencia maar die past niet. Kan KPN een nieuwe leveren Na alle ongemakken. Heb contact gehad met Bo van kpn service afdeling. En die verwees me naar jullie.

Groet

Rob Degenkamp 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 22 June 2021, 09:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Rob Degenkamp, welkom op ons forum! Balen dat jouw oude Samsung Galaxy A51 defect is geraakt en deze bij de reparatie is zoek geraakt! Gelukkig is er al een mooie oplossing: een vervangend toestel, namelijk de Samsung Galaxy A52. Dat is ook nog eens een upgrade! Alleen jammer dat jouw telefoonhoesje nu niet meer past. Logisch dat je op zoek bent naar een tegemoetkoming. Helaas hebben wij geen telefoonhoesjes liggen die we toe kunnen sturen, maar ik kijk graag of we een andere oplossing kunnen bedenken. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.