Ze hebben de info waarmee ze de klacht kunnen oplossen.
ook zijn er excuses gemaakt, maar het verhelpen ho maar!
Is er iemand die bevoegd en hoger in de hierachie zit , die mij hier verder mee kan helpen om die retentie afdeling te doen bewegen, daar Sven ermee bezig was om mijn gegronde klacht op te lossen.
Maar plotseling het contact verbroken was, en andere collega's aan de chat kregen die naar hem verwezen.
Dus Sven als je dit leest, pak jij het dan op?
Heb namen die mij zouden terug bellen, maar tevergeefs.
Heb al gechat met div collega;s die erkennen ook dat dit echt een retentie aangelegenheid is, anders zeg ik mijn KPN abbo op als het niet opgelost wordt.
Je betaald er immers goed voor!
Ben er wel nu wel klaar mee. Ben al vanaf 25 april 2019 mee aan de gang , zou binnen 10 dagen een reactie krijgen, er zou op 3 -5-2019 contact met mij worden opgenomen, wat ook niet gebeurt is.
Gisteren zou ik in de middag teruggebeld worden ook niet gebeurt.
Als je hun belt op 0800-402 dan sta je lang in de wacht, of wordt de telefoon verbinding verbroken.
Ook het chat contact gaat niet altijd vloeiend, en heeft technische mankementen, ben je aan het chatten met een medewerker dan sluit het automatisch af. dit doorgegeven aan de desbetreffende afdeling, en houden het in de gaten. Heb ik veel aan?
Ik heb trouwens overal bewijs van via PDFbestanden en de namen van de medewerkers waar ik mee gecontact heb, en nog.....
Kijk maar waar je deze topic onderbrengt
En sorry het woord is reageert 😉
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel