Beantwoord

Retentie afdeling reageert niet na tweede klacht

  • 13 May 2019
  • 14 reacties
  • 1216 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +4
Ik ga hier niet verder over in , "Joran Moderator" weet ervan hoe het zit (en ook met mobiel verlenging ben ik voorgelogen door die kpn medewerker ) ,met de rest .... maar kom met hem helaas ook niet verder terwijl ik wel gelijk heb , en mijn klacht zou worden opgelost door de retentie afdeling, maar die laat het afweten, met het terugbellen naar mij zoals beloofd was.

Ze hebben de info waarmee ze de klacht kunnen oplossen.
ook zijn er excuses gemaakt, maar het verhelpen ho maar!

Is er iemand die bevoegd en hoger in de hierachie zit , die mij hier verder mee kan helpen om die retentie afdeling te doen bewegen, daar Sven ermee bezig was om mijn gegronde klacht op te lossen.
Maar plotseling het contact verbroken was, en andere collega's aan de chat kregen die naar hem verwezen.
Dus Sven als je dit leest, pak jij het dan op?
Heb namen die mij zouden terug bellen, maar tevergeefs.

Heb al gechat met div collega;s die erkennen ook dat dit echt een retentie aangelegenheid is, anders zeg ik mijn KPN abbo op als het niet opgelost wordt.
Je betaald er immers goed voor!

Ben er wel nu wel klaar mee. Ben al vanaf 25 april 2019 mee aan de gang , zou binnen 10 dagen een reactie krijgen, er zou op 3 -5-2019 contact met mij worden opgenomen, wat ook niet gebeurt is.
Gisteren zou ik in de middag teruggebeld worden ook niet gebeurt.
Als je hun belt op 0800-402 dan sta je lang in de wacht, of wordt de telefoon verbinding verbroken.
Ook het chat contact gaat niet altijd vloeiend, en heeft technische mankementen, ben je aan het chatten met een medewerker dan sluit het automatisch af. dit doorgegeven aan de desbetreffende afdeling, en houden het in de gaten. Heb ik veel aan?
Ik heb trouwens overal bewijs van via PDFbestanden en de namen van de medewerkers waar ik mee gecontact heb, en nog.....

Kijk maar waar je deze topic onderbrengt

En sorry het woord is reageert 😉
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 13 June 2019, 09:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @ronald58, welkom! De afdeling retentie is er onder andere voor klantbehoud, maar de reguliere klantenservice kan ook gewoon je pakket wijzigen. Zoals Joran in een eerder bericht aangaf, kunnen wij dit dus ook voor je doen. Het is mij dan ook niet helemaal duidelijk wat er nu precies aan de hand is. Het aanbod zoals ik 'm zie staan, en zoals Joran genoemd heeft, is:
Internet+TV € 62,50, vaste telefonie € 1, Spotify € 8,99, FoxSports € 9,99 = € 82,48, met 3 maanden korting van € 22,50

Is dat niet wat volgens jou is afgesproken? In dat geval ben ik benieuwd naar wat er wel is afgesproken. Dan kan ik intern uit laten zoeken of dit mogelijk is, alvorens ik je laat bellen hierover. Als dat wel is wat is afgesproken, kan ik dit ook voor je aanpassen. Ook dan hoor ik graag of je dat wilt.

Als laatst zie ik dat er nog een klacht loopt. Dat is degene die 9 mei bij ons binnengekomen is. Naar aanleiding daarvan wordt er sowieso nog contact opgenomen. Het is mij helaas niet helemaal duidelijk waarom je 3 mei niet gebeld bent. Mijn excuses daarvoor!
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Marcia,

Bedankt voor je respons,🙂

>En ja alles gaat weer flink fout met communicate met en van KPN en ook met het terug bellen, oplossen van de klachten zijn er inmiddels 2 etc.😡

>Dus je kan lezen dat niet de eerste keer is!

Zou niet meer gebeuren was mij beloofd door KPN, vandaar er harde afspraken waren gemaakt zolang ik abonnee bleef.

En dat ook door die KPN medewerker ( naam en bewijs heb ik) bevestigd was, dat dit zo in het systeem staat.

Kortom het zit allemaal heel anders dan er wordt gesteld, ook door je collega Joran die ik juist heb gezegd dat dit niet de afspraak was die gemaakt is! en dat weet hij heel goed, vandaar hij het niet zelf kon veranderen en in orde kon maken en mij naar de afdeling retentie ( klachten doorverwees)

Heb bewijzen genoeg van de chats pdf met de namen van de medewerkers die op hun beurt zeggen dat ik gelijk heb, en het in orde dient gemaakt te worden door de retentie afdeling.

Daarbij heb ik een concept klacht brief opgesteld voor de Directie KPN, daar ik er helemaal klaar mee ben.
en mijn Abbo wil opzeggen ,als het niet in orde komt! wat beloofd is.🤔

Mocht je van mening zijn om mij toch te kunnen helpen voordat ik de brief verstuur, en zij mij bellen , doe ik het verder af naar je privé. om het verder uit een te zetten, en duidelijker te maken voor je.

>Als je dat niet wilt, even goede vrienden! , maar laat het mij dat dan weten gaat de brief als nog verstuurd worden.

Ik ben het nu echt goed zat.

ps oh ja ik heb al diverse excuses ontvangen, maar nu het oplossen ervan.

En ik zag dat je de topic aangepast heb, 😉 👍ik kan het niet doen helaas.

Pas deze ook maar op het topic hoofd als je wilt als het onderstaande.

Retentie afdeling reageert nog steeds niet na 2e klacht.



😉ronald58
Reputatie 7
Badge +30
Goedemorgen Ronald! Ik zie dat je klacht inmiddels in behandeling is genomen en dat je gebeld gaat worden hierover. Zou je dit toch even af willen wachten? Mocht er daarna toch nog iets onduidelijk zijn of mocht je er niet uitkomen, laat het gerust hier weten.
Reputatie 5
Badge +4
Goedemorgen Marcia,

Bedankt voor de info. en aanpassing topic hoofd.

>En ik ben zef geen moeilijk persoon, maar afspraak is afspraak bij mij!.

Dat de klacht in behandeling is, was mij al gezegd, maar er wordt niets aan gedaan.
Ik wacht nu dan even met het versturen van de brief.

Weet je ( kan je achterhalen voor mij misschien wanneer ik gebeld kan worden, daar ik niet altijd kan.

Vandaar er terugbel verzoek is verzocht van mij, zodat ik er rekening mee kon houden, maar dan moeten ze dan ook wel bellen, en niet weer op hun beloop laten gaan.
Afgesproken: als ik er weer niet uit kom is het fijn dat ik bij jouw terecht kan, maar 1/ kan jij het dan niet in orde maken dan? dan is het probleem ook opgelost toch als je daar bevoegdheden en het recht er aan toe heb. Immers de retentie afdeling weet wat ze moeten doen.
Dan kunnen we het verder privé bericht voortzetten.
is dat een optie?

Groet ronald 58
Reputatie 7
Badge +30
Mocht je er niet uitkomen, laat het dan inderdaad even weten. Ik kan zelf geen extra's aanbieden, omdat ik deze rechten simpelweg niet heb, maar ik kan wel zorgen dat er naar je geluisterd wordt en dat we samen kijken naar wat er mogelijk is.
Reputatie 5
Badge +4
Dag Marcia,

Daar schiet ik dus weinig mee op als je ook net als Joran die rechten en bevoegdheden niet heb.
al heb je de intentie om mij wel te helpen.

Maar kan je er voor mij achter komen wanneer ze mij bellen, daar ik niet altijd kan en bereikbaar ben vanwege mijn werk.
>Vandaar ik terugbel optie doe, maar doen moeten ze wel bellen die dag en tijd.

>Mocht ik er echt niet uitkomen met de klacht afdeling of het gaat langer duren voordat ze mij contacten dan gaat er alsnog de brief de deur uit.

Het is nu al bijna een maand dat ik wacht op mijn klacht oplossing.

En ik kan je verzekeren dat niet de eerste keer is

Mocht je mij toch nog willen helpen, dan graag, z.s.m maar dan wel via privé bericht als je het niet erg vind.want dan ik je precies uiteenzetten wat in orde gebracht moest worden om mij niet te doen weg gaan bij KPN.

Ben het helemaal zat , dat wachten op de retentie afdeling.
Daarbij de brief ligt er nog.


Graag je terugkoppeling
Reputatie 7
Badge +25
Hoi Ronald. Ik kan helaas niet zien op exact welke dag/tijd er wordt teruggebeld. Hebben ze inmiddels contact met je gehad?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Paul.

Bedankt voor je respons,
Nee tot op heden nog steeds geen contact opgenomen met mij!

Daarbij zou ik graag willen dat ze een dag en tijd noemen om mij terug te bellen.
Daar ik niet altijd bereikbaar ben vanwege mijn werk, wat ik al eerder had aangegeven.

Dat contact opnemen is al van 2 nu weer 3 keer niet gedaan..

Ook hoor ik niets meer van Marcia en Suzanne ? Dit lezen zij dit ook nu , die mij wilde helpen ermee.
Marcia /Suzanne help je mij nu wel of niet erbij?

Als ik voor a.s vrijdag geen contact of antwoord krijg gaat de brief de deur uit.

Wacht nu al erg lang genoeg...... Geduld raakt op, en voel mij niet serieus genomen op deze manier.

Of gaat Marcia of jij verder om mij te helpen dan ???

En dan via privé bericht het liefst. Dan zal ik het uiteenzetten waar het omgaat

Graag terugkoppeling van 1 van jullie ... voor a.s vrijdag.

Wat jullie opties zijn om mij te helpen

Ronald 58
Reputatie 7
Badge +30
Ha Ronald, ik had Paul gevraagd of hij het topic in de gaten wilde houden, omdat ik een paar dagen afwezig was. Nu ben ik er weer! Ik heb opnieuw actie ondernomen en je zult vandaag nog gebeld gaan worden. De collega die je gaat bellen is niet van de klachtenafdeling, dus wellicht niet helemaal op de hoogte. Wel kan deze je als het goed is, verder helpen. Laat je nog even weten wat eruit gekomen is?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Marcia,

Bedankt voor je respons,

Wist niet dat je even een paar dagen weg was, wat natuurlijk kan.

>Van Paul en Suzanne hoor ik helaas niets.

Heel verbaasd ben ik weer daar ik niet wist dat Paul dat in de gaten moest houden, heeft hij niets over gehad.

En als de klachtenafdeling /retentie afdeling mij niet belt, hoe kan ik dan goed geholpen worden?

Tevens kreeg ik je bericht omstreeks 16:30 uur.

Daarbij zou ik gebeld worden vandaag schreef je? , maar was niet thuis, daar ik duidelijk had aangegeven dat ik dat van tevoren moest weten wanneer ze mij belden zodat ik er rekening mee kon houden , Terugbel optie , en had ook geen gemiste berichten op mijn mobiele telefoon gehad. / thuis telefoon knipperde ook niet . Dus ik ga ervan uit dat er weer niet gebeld is.

Gaan we niet via privé bericht verder? dat contact wat makkelijker.

>De brief die ik heb voor opzegging had ik anders morgen de deur uit laten gaan.

Wat en hoe verder om de gegronde klachten z.s.m te doen oplossen!
Dan wacht ik nog met de brief op te doen sturen.

Inmiddels ruim meer dan anderhalve maand verder, en had van gemaakte afspraak de maand Mei 2019 profijt van gehad, als er aan de afspraken gehouden waren.

Het is al met mobiel abbo verkeerd gegaan, en daarnaast ook met het totaal Pakket!

Ik zie graag je antwoord,

>Ben er bijna klaar mee. zal je wel begrijpen.

En als KPN mij echt als klant wil behouden, dan zullen ze zich aan de afspraken moeten houden.

Met vr groet ronald 58
Reputatie 7
Badge +30
Ha Ronald,

Heel verbaasd ben ik weer daar ik niet wist dat Paul dat in de gaten moest houden, heeft hij niets over gehad.
Dat kan kloppen. Op het moment dat een van ons er niet is, dan nemen we soms topics van elkaar over, zodat de klant niet zolang hoeft te wachten. We melden dat meestal niet.

Daarbij zou ik gebeld worden vandaag schreef je? , maar was niet thuis, daar ik duidelijk had aangegeven dat ik dat van tevoren moest weten wanneer ze mij belden zodat ik er rekening mee kon houden , Terugbel optie , en had ook geen gemiste berichten op mijn mobiele telefoon gehad. / thuis telefoon knipperde ook niet . Dus ik ga ervan uit dat er weer niet gebeld is.

Je had je vaste telefoon als contacttelefoonnummer doorgegeven, dus die heb ik doorgegeven. Wil je liever mobiel gebeld worden? Ik kan je niet laten weten wanneer je gebeld wil worden, ik weet immers niet wanneer mijn collega's gaan bellen. Het staat je nog steeds vrij om zelf te bellen via 0800-0402.

Gaan we niet via privé bericht verder? dat contact wat makkelijker.

Je mag zeker een privébericht sturen, als je dat makkelijker vindt.

>De brief die ik heb voor opzegging had ik anders morgen de deur uit laten gaan.

Wat en hoe verder om de gegronde klachten z.s.m te doen oplossen!
Dan wacht ik nog met de brief op te doen sturen.

Ik heb de betreffende collega nogmaals gemaild en daarin ook de betreffende manager meegenomen. Ik verwacht dat ik spoedig bericht krijg over hoe het ermee staat.

Inmiddels ruim meer dan anderhalve maand verder, en had van gemaakte afspraak de maand Mei 2019 profijt van gehad, als er aan de afspraken gehouden waren.

Mijn collega Joran heeft eerder ook al aangegeven welk aanbod er gedaan is. Dat is nog steeds het aanbod wat geldig is. Jij geeft aan dat dat niet klopt, maar dat is wat er in een kopie van de chat staat. Het is ons daarom nog steeds niet duidelijk wat je precies wilt.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Marcia,

Ik heb je nu dan een privé bericht gestuurd,

Wacht even af wat ik ga doen hangt af wat voor antwoord je teruggeeft.
N.a.v de manager die je ingeschakeld hebt.

Gr ronald 58
Reputatie 7
Badge +30
Ha Ronald, ook nog even een publieke update voor de meelezers. Je klacht voor wat betreft vaste diensten is inmiddels opgelost door de afdeling Save. Zij hebben ook de verlenging teruggedraaid voor je mobiele abonnement. Mocht je hieromtrent nog vragen hebben, laat je het weten?

Ik kaart hier nog eens aan dat de klachtenafdeling in dezen steken heeft laten liggen en dat zal dan ook intern opgepakt worden.
Reputatie 5
Badge +4
Even ter juister info en aanvulling op beste antwoord.
met het tv pakkket goed gekomen.

Met het mobiele abonnement ben ik nog bezig met afdeling save om dt ook ook in orde te krijgen.

Ik dank Marcia ( Moderator) hiervoor die mij er bij geholpen heeft, via prive berichten.