hierbij wil ik het volgende voorleggen met de vraag constructief op te lossen. Op 2-1-2016 heb ik het KPN Zorgeloos HS3 Standaard abonnement bij u afgesloten. Een abonnement dat per 2-1-2018 afliep en vervolgens automatisch door u verlengd werd. Nu ben ik via een medewerker in uw KPN store erachter gekomen dat ik al vanaf 2-1-2018 veel te veel maandkosten voor mijn abonnement heb betaald. Een abonnement dat tot 1-3-2019 automatisch heeft doorgelopen. Het verbaasd me dan ook enorm dat ik NIET eerder door u geïnformeerd ben hieromtrent. Het automatisch verlengen van een lopend abonnement van een trouwe klant en het maandtarief niet aanpassen vind ik niet netjes. In mijn redenering zou dit automatisch moeten gebeuren door u als verkopende partij. Te meer dat er ook in mijn oude contract nog een GSM toetstel abonnement verwerkt zat. Deze financiële verplichting in relatie tot het toestel had ik al per 1-1-2018 volledig afgelost. De inhoudingen in het abonnement, die u vanaf 1-1-2018 hieromtrent gedaan heeft tot 1-3-2019, zijn dan ook volledig onterecht. Ik zie deze kosten dan ook graag spoedig terug als klant, aangevuld met de veel gunstigere maandabonnementskosten in diezelfde periode, die u automatisch had moeten doorvoeren. Ik verneem graag spoedig van u en ga ervanuit dat u begrip heeft voor mijn ongenoegen.
claude70