Beantwoord

Roaming in UK na Brexit

  • 31 January 2020
  • 9 reacties
  • 2892 keer bekeken

Hoe zit het met free roaming in de UK met een KPN abonnement na de Brexit? Met dank, John

icon

Beste antwoord door wjb 31 January 2020, 21:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7

Tot 31 december 2020 verandert er niets.

Dank u wel, dat dacht ik ook maar ik was gealarmeerd door andere berichten. Fijne avond, John!

Reputatie 7

Hoi @Johnny mobile, welkom op het forum! Het blijft voorlopig nog even hetzelfde inderdaad, je hoeft je nog geen zorgen te maken :slight_smile:

Op de pagina over mobiele kosten in het buitenland kan je zoeken op Verenigd Koninkrijk, daar zie je nu staan dat de kosten gelijk zijn. Als dit in de toekomst veranderd zal dat worden aangepast zodat je daar ziet wat van toepassing is.

Hallo,

En na 31 December?

Mvg, 

Ga er maar vanuit dat als de brexit in is gegaan dat de free roaming in de UK vervalt 

Ga er maar vanuit dat als de brexit in is gegaan dat de free roaming in de UK vervalt 

@jimny,

Bedankt voor uw snelle reactie!

Mvg,

Ga er maar vanuit dat alles 't zelfde blijft, Zwitserland en Noorwegen vallen ook de EU bundel...

Ik heb hier ervaring mee ik heb namelijk extra kosten gemaakt door 'bellen in het buitenland' (UK) Na brexit 31 december 2020!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Ik heb hier ervaring mee ik heb namelijk extra kosten gemaakt door 'bellen in het buitenland' (UK) Na brexit 31 december 2020!

 

 

Ik werk in de UK, en alles is inclusief, ook 40 GB aan data verstookt...