Beantwoord

Roaming is niet in te schakelen Samsung galaxy j3

  • 23 February 2019
  • 5 reacties
  • 1642 keer bekeken

Op de Samsung zit een abonnement incl 2GB data maar internet werkt alleen op de WiFi. Roaming kan ik niet inschakelen. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 February 2019, 22:42

Bekijk origineel

5 reacties

Op de Samsung zit een abonnement incl 2GB data maar internet werkt alleen op de WiFi. Roaming kan ik niet inschakelen. Wat nu?
Hallo @Ronald en Danae ,
Roaming heb je alleen nodig in het buitenland, je moet mobiele data aanzetten om te kunnen internetten, als mobiele data niet aan staat kun je roaming ook niet aanzetten, maar dat laatste heb je in NL dus niet nodig.
Reputatie 7
Badge +16



Een kleine aanvullen op Jan. Hier de optie die je moet aanklikken. Als deze aan staat dan zit het goed (Voor Nederland 😉 ).

In dit menu kom je door naar beneden te swipen.
Reputatie 7
Dat is de knop om mobiele data aan en uit te zetten, maar dat is wat anders dan het aan of uit zetten van data roaming.

Reputatie 7
Badge +16
Klopt helemaal WJB, ik had bewust gekozen om op Jan in te haken gezien er niet expliciet genoemd was dat @Ronald en Danae in het buitenland waren en eigenlijk gewoon internet zonder WiFi wouden hebben, ik denk dat we zo met elkaar alle mogelijke antwoorden hebben 😄
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Ronald en Danae, Kunnen jullie iets met de antwoorden van SjorsK en/of wjb? Zo niet, dan horen we het graag. 🙂

Reageer