Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

S9+ levering

Ik heb redelijk spoedig een nieuwe mobiel nodig want ik gebruik die ook voor mijn werk. Maar nu had ik deze telefoon de 8e moeten krijgen stond er op de site. Het tegendeel is volgens mij wel bewezen. Ik hoop snel van jullie te horen M.V.G. Damian
icon

Beste antwoord door Bart_ 19 maart 2018, 08:45

Voor de meelezers. Er bleek toch iets niet helemaal in orde te zijn met de bestelling van Diadeemian. Er is dan ook een nieuwe order aangemaakt en hopelijk is het toestel snel in huis.

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +12
Hallo Diadeemian. Je hebt de Galaxy S9+ besteld? Heb je je toestel inmiddels al ontvangen? Als het nodig is kan ik uiteraard nog voor je nakijken wat de stand van zaken is.
Bart_ schreef:

Hallo Diadeemian. Je hebt de Galaxy S9+ besteld? Heb je je toestel inmiddels al ontvangen? Als het nodig is kan ik uiteraard nog voor je nakijken wat de stand van zaken is.

ik heb mijn toestel nog niet ontvangen, maar ik kan ook geen berichten of telefoongesprekken aangaan omdat ik geen netwerkontvangst heb, dus ik kan niet op die manier gecontacteerd worden. Bedankt voor de reactie.
Reputatie 7
Badge +12
Je kunt de status van je bestelling hier volgen, Diadeemian. Als je hier je ordernummer en je postcode invoert krijg je te zien hoe het er voor staat. Je zult hier alle updates in kunnen zien. Uiteraard kan ik ook voor je kijken. Reageer als je dat wilt even op het privébericht dat ik je stuurde.
Reputatie 3
Is ook pas vanaf de 16e leverbaar dus kan wel kloppen dat je hem nog niet hebt of KPN moet zich niet aan de regels houden en hem stiekem toch eerder uitleveren.
MMeule schreef:

Is ook pas vanaf de 16e leverbaar dus kan wel kloppen dat je hem nog niet hebt of KPN moet zich niet aan de regels houden en hem stiekem toch eerder uitleveren.

er stond bij een actie, voor 7 maart besteld 8e in huis. Dus dat is feitelijk niet correct
Reputatie 7
Badge +12
Voor de meelezers. Er bleek toch iets niet helemaal in orde te zijn met de bestelling van Diadeemian. Er is dan ook een nieuwe order aangemaakt en hopelijk is het toestel snel in huis.

Reageer