Samsung A70 niet op voorraad?

  • 24 January 2020
  • 5 reacties
  • 69 keer bekeken

Wilde vandaag mijn abonnement  verlengen maar de samsung a70 niet leverbaar ik hoop dat ie wel weer komt ,weten jullie al wanneer


*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Lodewijk113. Welkom op het KPN Forum! Wat leuk dat het abonnement wil verlengen. Ik heb zojuist gekeken en volgens mij is de Samsung A70 op dit moment op voorraad. Laat je mij weten of het is gelukt?

De 27e is de a51 bij jullie uitgekomen ,wat zijn jullie afschuwelijk duur met dit apparaat 360 bij t mobile en Vodafone 312 scheelt 48 euro wat een prijsverschil hoe jaag je de klanten weg ,ik hoop dat ie nog goedkoper word ander ben ik weg als klant bij jullie  

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Lodewijk113. Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic om het overzicht te bewaren. De prijzen kunnen inderdaad verschillen, helaas kan ik daar niets aan veranderen. Wellicht word dit toestel goedkoper in de toekomst of komt er nog een aanbieding voorbij. :fingers_crossed_tone3:

Hoi @Lodewijk113. Welkom op het KPN Forum! Wat leuk dat het abonnement wil verlengen. Ik heb zojuist gekeken en volgens mij is de Samsung A70 op dit moment op voorraad. Laat je mij weten of het is gelukt?

Hallo sorry dan ben je verkeerd ingelicht ,want heb gehoord van kpn zelf dat ze niet meer leverbaar zijn 

Reputatie 7
Badge +21

Waar heb je dit gehoord @Lodewijk113? Op onze website kan je dit toestel nog gewoon bestellen. :thinking:

Reageer