Waarom kan een medewerker geen mail sturen dit en dit ordernummer de kleur mag ook blauw zijn die wel op voorraad is?
Ben al de hele week dag in dag uit met KPN aan het bellen om het allemaal in orde te krijgen en leke keer gaat het mis.
Ik ben niet boos wel moedeloos en gefrustreerd omdat de kleur van het toestel me niet uitmaakt, maar annuleren en opnieuw bestellen dan wordt die geblokkeerden moet er een andere afdeling het weer oplossen en dan moet ik weer 24uur wachten, zo gaat het al de hele week. :(
Ik zou gewoon gerustgesteld zijn als iemand me kan zeggen ja hij komt terug op voorraad en dat gebeurt binnen hooguit ??? dagen/weken.
Zodat ik een idee heb en eindpunt heb snap je?
Ook krijg ik niet duidelijk wat als kleur niet komt hoe wordt het dan opgelost?
IK wil per se die telefoon omdat we er al 1 hebben, die 2e moet ook dat type toestel zijn.
De bestelling is zoals die oorspronkelijk was misgegaan dus ja ben ergens wat bang dat de telefoon niet gaat komen dat het misgaat wegens niet op voorraad van de kleur.
Kan simpel opgelost worden als KPN de optie had om kleur te wijzigen of bericht te sturen naar waar het vandaan komt. Scheelt stress en moeilijk doen voor KPN en klant.
Na diverse telefoontjes sinds 1 april over en weer weet ik nog niet :
Komt de Samsung Galaxy A7 Dual Sim Zwart terug op voorraad (als je hem nu wil bestellen is de kleurkeuze alleen nog blauw, geen zwart) en zo ja hoe lang moet ik nog wachten?
Hoe lang kan zoiets duren?
Wat als de kleur niet terugkomt?
Hopelijk kan iemand nu eindelijk een duidelijk antwoord geven in plaats van vage antwoorden waar je een klant niet erg mee helpt.
Beste antwoord door Marina_
Bekijk origineel