Beantwoord

Samsung Galaxy buds ontvang ik niet

  • 9 February 2021
  • 18 reacties
  • 430 keer bekeken

Zie hieronder welke klacht ik heb ingediend. (misschien zijn er andere mensen die ook een order op 28-1 erin hebben gezet en ook dit probleem hebben)

 

Ben net over deze klacht gebeld en het schijnt nu dat ik echt geen recht heb op de promotie van samsung oortjes / buds die ik zou krijgen bij het bestellen van een Samsung Galaxy S21.  Ik heb de order geplaatst op 28-1 maar KPN zegt 2-2. Dat klopt helemaal niet want ik heb op 28-1 een mail ontvangen met Hij is binnen en op 30-1 heb ik een mail ontvangen met toestelgegevens, dus hoe kan ik nou die 2 mails ontvangen als ik het pas volgens KPN 2-2 zou hebben besteld..... dat kan toch niet!  Door een fout in het KPN systeem (want de dame vorige week zei dat ze kon zien dat het idd een backorder was) krijg ik nu niet die oortjes / buds ter waarde van € 169,-.  

KPN medewerker vanmorgen zei dat hij niets in het systeem kon veranderen want dat is fraude. Maar daar kan ik toch niets aan doen! Systeem KPN is blijven hangen en daar ben ik nu de dupe van!!

Ben al meer dan 25 jaar klant bij KPN en zit met 2 mobiels + internet en tv ook bij KPN, dit kan toch niet zo zijn dat ik nu ga overwegen om weg te gaan omdat ik nu zo oneerlijk behandeld word.

Medewerker zei dat ik 2 weken bedenktijd had om het contract te ontbinden, nu kan ik dat wel doen maar hoe zit het met het nieuwe toestel: die is al uit de doos en daarbij zijn uiteraard de zegels verbroken, dus als die retour komt ben ik benieuwd hoe daar dan mee omgegaan wordt.....

 

DEZE KLACHT HEB IK INGEDIEND:

Op 28 -1 heb ik een Galaxy S21 besteld met een Samsung promotie galaxy Buds pro t.w.v. €169,-. Dit was de laatste dag van de promotie. Ik heb een mail van KPN ontvangen die dag met alleen: Hij is binnen! Verder geen gegevens. Nu heb ik KPN gebeld en zij zeggen dat ik de order pas 2-2 heb geplaatst en dat ik geen recht heb op de buds. Ze zien wel dat het een back order was die vast is blijven staan in het systeem, dus nu staat overal 2-2. Wat moet ik nu doen? Kunnen jullie alsnog een bon maken met 28-1 erop zodat ik die bon kan indienen bij Samsung. 100% dat ik 28-1 de order heb geplaatst maar door een storing bij jullie loop ik nu de oortjes mis, dit is denk niet de bedoeling. In de bijlage een printscreen van de mail op 28-1. Het kan ook niet dat ik de order op 2-2 heb gedaan want op zaterdag 30-1 om 22.36u. heb ik een mail ontvangen van KPN met een prijsoverzicht bestelling. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 12 April 2021, 15:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Essssss. Zou je nog kunnen aangeven of je gebruik hebt gemaakt van de Samsung promo pagina en daar het formulier in hebt gevuld om een claim te doen op de Samsung galaxy Buds pro?

Goedemiddag,

bedankt voor je mailtje. Ik heb het nog niet bij Samsung geprobeerd want die kunnen er denk niets mee want ik heb niets waarom 28-1 staat…. dus weet nu al dat ze me terug sturen naar KPN.

KPN heeft toch een systeem waarin terug gekeken kan worden wanneer er een order geplaatst is, zo’n groot bedrijf met een waarschijnlijk heel duur systeem zou dat toch moeten zien.

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik moet het inderdaad voor je na kunnen kijken @Essssss. Zou je om die reden je profiel in kunnen vullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan laat ik het je weten!

Beste Bram,

ik heb het ingevuld.

groeten Esther 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb voor je gekeken @Essssss en wat er waarschijnlijk is gebeurd is dat de bestelling is ontvangen maar eerst nog door een systeem heen heeft moeten gaan. Hierdoor is de datum dat deze bestelling intern is doorgevoerd later. Wat ik je zou willen vragen is wel gewoon de pagina van Samsung promoties te volgen en in de eerste instantie het gebruikelijke proces te volgen. Volgens de navraag zou het gewoon door moeten lopen en worden via het reguliere proces de Buds gestuurd. Bewaar in ieder geval de mail van de 28e goed en mocht het alsnog misgaan kan ik het daarna handmatig doorzetten.

Beste Bram,

Zoals je hebt gezegd heb ik de registratie bij Samsung gedaan en wat te verwachten was: ze keuren hem niet goed want de aankoopdatum van 28-1 staat er niet op….  Nu moet ik de aankoopbon opsturen met die datum erop.  Zou jij die kunnen regelen?  Alvast bedankt! Groeten Esther

 

 

Beste Bram,

heb je mijn bericht gezien?

groeten Esther

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb je bericht inderdaad gezien! Ik heb je een kopie per mail gestuurd waarin de datum moet staan. :relaxed:

Beste Bram,

Dat contract had ik zelf ook al. Daar staat niet de datum in wanneer ik h besteld heb, namelijk 28-1. Daar gaat het nu juist om! Ik moet een datum hebben van 28-1, met dit contract kan ik dus niets. Hopelijk kan je de goede sturen met 28-1 erop

groeten Esther

Beste Bram,

Heb je bovenstaand bericht gelezen? 

Reputatie 7
Badge +17

@Essssss jazeker. Ik heb mailverkeer met de afdeling die gaat over het opnieuw doen van de bestelling. Wat ik probeer te doen is kijken of het op deze manier mogelijk is de bevestiging te krijgen met de juiste datum of dat er een andere manier is om dit verder af te handelen. Dit kan iets langer duren maar waar het hopelijk voor gaat zorgen is dat het hierna klaar is en je kan genieten van de Galaxy Buds. Zodra ik een duidelijk antwoord heb laat ik het hier meteen weten.

Oké bedankt!! Ik wacht het af. Hopelijk is het wel op tijd voordat de deadline is ;)

groeten Esther

Goedendag,

is er soms al iets bekend? Van Samsung heb ik al 2 herinneringen ontvangen om de bon met datum in te leveren.

groeten Esther

ps: zou misschien wel makkelijker zijn om telefonisch contact te hebben, misschien kan je me even bellen.

Beste Bram,

al iets bekend?? Ik wacht nu wel heel lang!

Reputatie 7
Badge +17

Ja, ik kan ondertussen iets meer vertellen. Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor de lange tijd tussen het reageren. Ik heb de e-mail met bevestigen in goede orde ontvangen en deze een aantal dagen geleden doorgezet naar de juiste afdeling. Ik hoop hier binnen een aantal dagen wat van te horen. Ik heb omdat het allemaal zo lang duurt ook een aantal dingen klaargezet voor het geval dit niet voor een oplossing zorgt dat we gelijk verder kunnen gaan aan een alternatief plan. Ik ben het met je eens dat dit ondertussen te lang duurt en ik wil graag kijken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen afronden.

Bedankt voor je reactie en je inzet! Ik hoop dat het snel oplost is en hoor ik je gauw. GroetenEsther

Reputatie 7
Badge +17

@Essssss Ik heb de oplossing gevonden. Er is inderdaad gevonden dat de bestelling op tijd is gedaan maar te laat door onze systemen is doorgezet. Om deze reden heb ik het bedrag voor de Galaxy Buds Plus voor je laten doorzetten zodat deze alsnog besteld kunnen worden.:relaxed:

Echt heel goed nieuws Bram!! Bedankt voor je inzet, we zijn er heel blij mee!