Beantwoord

Samsung galaxy note 10 plus bij verlenging

  • 7 September 2019
  • 3 reacties
  • 176 keer bekeken

Hallo,

ik heb onlangs geschat met een medewerker online bij kpn
ik heb nu de Galaxy s8 en die loopt af 06-07 -2020
wat moet ik afbetalen eind contract ?

want ik heb interesse voor de Samsung Galaxy note 10 plus
mijn inkomen zijn totaal zo'n 1500 euro per maand buiten mijn partner inkomen om

medewerker zij als ik het zou doen dan moet ik 24,00 euro bijbetalen
en dan per maand 58,00 euro met 50 gb

wat zijn voor mij de mogelijk heden om de note plus aan te schaffen want die s8 die ik nu heb wil ik dan eind contract stoppen ....

Graag Hoor Ik Van U ...Alvast Bedankt

mijn 06-*👈🏿

*Admin: 06-nummer verwijderd i.v.m. privacy.
icon

Beste antwoord door wjb 7 September 2019, 19:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
ik heb nu de Galaxy s8 en die loopt af 06-07 -2020
wat moet ik afbetalen eind contract ?

Helemaal niets.

want ik heb interesse voor de Samsung Galaxy note 10 plus
mijn inkomen zijn totaal zo'n 1500 euro per maand buiten mijn partner inkomen om
medewerker zij als ik het zou doen dan moet ik 24,00 euro bijbetalen
en dan per maand 58,00 euro met 50 gb

Als het BKR daarmee accoord gaat.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Asus, welkom op het forum.

Wjb legt dit helemaal goed uit. Nog een kanttekening, tegen de tijd dat jij mag verlengen in 2020 zullen er naar verwachting andere prijzen zijn. Grote kans dat je tegen die tijd zelfs iets minder zal moeten betalen voor dat toestel omdat het dan iets ouder zal zijn. Kijk dus tegen die tijd naar de prijzen.

Als het BKR daarmee accoord gaat.

Ook erg van belang!

De S8 die je nu hebt hoef je niet stop te zetten, die is na 12 of 24 maanden (afhankelijk van je contract) afbetaald en jouw eigendom.

Is het zo duidelijk?
Als ik deze maand de samsung s8 afbetaal dat zou dan 229,00 nog wat ongeveer zijn...want het is dan 25 euro minder per maand ik betaal nu 58 euro zou dan 33 euro worden per maand denk ik
loopt het abonoment dan nog door tot het afgelopen is ? Of stopt het helemaal ? dat is iets wat ik nog niet helemaal begrijp .🙂 want dan wil ik weten of ik dan een nieuw abonoment met nieuw toestel kan aanschaffen ...ik kan ook verlengen maar dat is pas in maart 2020
dat duurt nog ff...alvast bedankt.😊