Beantwoord

Samsung Galaxy S8 Maple Gold

• 25 april 2017
  • 3 reacties
  • 766 keer bekeken

Hoii,
Ik had jaren terug de Samsung Galaxy S4, nu heb ik de Galaxy S6 Edge. Ik wil nu graag gaan verlengen naar de Galaxy S8. Alleen heb ik een vraagje over de beschikbare kleuren, want nu is die alleen in midnight black, orchid grey en arctic silver beschikbaar, zal de maple gold versie ook beschikbaar zijn binnenkort? Ik heb zitten googlen en tot dusver kon ik alleen vinden dat deze in Australië beschikbaar is. Ik hoop dat iemand het weet...? BVD.
Gr,
Tim
icon

Beste antwoord door Cindy_ 26 april 2017, 13:03

Hallo Tim, welkom op het forum! Ik kende de kleur Maple Gold nog niet, erg mooi! Wij hebben 'm niet en ik weet ook niet of de kleur er komt (in Nederland). Het is niet om je van het kastje van de muur te sturen, maar heb je bij Samsung geïnformeerd of het toestel in deze kleur in Nederland wordt uitgebracht?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Tim, welkom op het forum! Ik kende de kleur Maple Gold nog niet, erg mooi! Wij hebben 'm niet en ik weet ook niet of de kleur er komt (in Nederland). Het is niet om je van het kastje van de muur te sturen, maar heb je bij Samsung geïnformeerd of het toestel in deze kleur in Nederland wordt uitgebracht?
Hoi Cindy,
Thanks! Ik heb nog niet bij Samsung geïnformeerd, dat ga ik meteen doen! Thanks voor je snelle antwoord.

Groeten,
Tim
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Tim, laat je het me weten? Stiekem ben ik ook wel nieuwsgierig 😉.

Reageer