Beantwoord

Samsung Galxy Watch 46 LTE/4G

  • 16 September 2019
  • 9 reacties
  • 991 keer bekeken

Ik heb een Samsung Galaxy Watch 46 LTE/4G.
Kan ik de LTE functionaliteit gebruiken op het KPN netwerk? Heb ik daarvoor een abonnement of iets dergelijks nodig?

Sorry for the type in the title.... :|
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 17 September 2019, 15:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi KenQ, welkom op het forum.

Als ik het goed heb gaat het om deze watch? Je hebt hier geen abonnement voor nodig, dit gaat om een horloge met eSim namelijk. Dit ondersteunen wij niet. Wel kun je je horloge met Bluetooth verbinden zodat je de opties kunt gebruiken, je telefoon moet dan wel binnen bereik zijn van de smartwatch.

Weet je zo voldoende?
Reputatie 7
Badge +24
KenQ, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Sorry. Dankjewel voor je antwoord. Enig idee wanneer het wel ondersteund gaat worden?
Reputatie 7
Badge +24
Sorry. Dankjewel voor je antwoord. Enig idee wanneer het wel ondersteund gaat worden?

Concreet kan ik hier echt niets over zeggen helaas. Zodra het komt zullen we dit zeker laten weten.
Dan moet ik maar wat geduld betrachten ;)

Bedankt en fijne avond!
Reputatie 7
Badge +24
Graag gedaan en een fijn weekend gewenst. 🙂

Nieuwsgierig….

1 jaar later... is er al nieuws over de ondersteuning? 

Mvg

 

Nieuwsgierig….

1 jaar later... is er al nieuws over de ondersteuning? 

Mvg

2 jaar later.. nog steeds niets..

Ik vind dit echt schandalig van KPN. We leven in 2022 en deze functie is nog steeds niet beschikbaar bij KPN. 

Bij Vodafone is deze functie wel beschikbaar. Waarom kan dit bij jullie niet, KPN?