Beantwoord

Samsung s10 betere deal

  • 19 June 2019
  • 4 reacties
  • 145 keer bekeken

Er word in de verlengshop reclame gemaakt voor maximaal 120 euro korting op een Samsung S10. Maar in welke combinatie loopt de korting zo hoog op? Ik krijg maximaal 3 euro extra toestel korting per maand uit het formulier.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 26 June 2019, 14:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @W1990 . Welkom op het forum!
Dat is een goede vraag. Ik ben zelf ook even gaan kijken en proberen maar kan het zo snel niet vinden.
Wie weet zie ik iets over het hoofd maar ik zal even mailen met onze commerciële afdeling. Ik laat je weten zodra ik meer informatie heb! 🙂
Dag @W1990 . Ik heb een update: De korting zit voor een deel in een verlaging van de toestelprijs. Die drie euro ( x24 maanden) is dus het maximum aan toestelkorting die je zelf kunt kiezen. De rest is al van de kostprijs van het toestel afgehaald. Excuses voor de onduidelijkheid!
Beste @Erwin_ dank u voor het uitzoeken. Ik blijf het raar vinden dat er een korting is verrekend, deze niet terug te vinden is maar waar wel mee geadverteerd word.

Ik heb de verlenging nu via de Mediamarkt laten verlopen. Hier was de korting duidelijker geformuleerd en bleek deze ook toevallig hoger.
Het feit dat ik zelf ook naar deze informatie op zoek moest maakt dat ik volledig met je eens ben, @W1990 . Ik heb een verzoek gedaan om dit duidelijk(er) te vermelden. Of hier iets mee gebeurt kan ik je niet beloven. Ik ben in ieder geval blij dat je via de mediamarkt een goede deal hebt kunnen krijgen. Mocht je in de toekomst andere vragen hebben, weet je mij te vinden.