Beantwoord

Scherm probleem

  • 23 juni 2012
  • 13 reacties
  • 9387 keer bekeken

Sins kort heb ik een probleem met mijn scherm, nu wil ik heb graag gerepereerd laten worden, alleen nu zit ik met het volgende, er staat dat je bericht krijgt waneer het klaar is? via wat is dat. email?

hier een screenshot van het scherm en het probleem (het is niet gebarsten, oranje vlekjes in het bovenstuk midden en de hoeken) ik weet niet hoe dit komt, toen ik in de ochtend nadat de telefoon de hele nacht uit stond en er niks aan de hand was, toen ik hem vervolgens aan deet in de ochtend was dit probleem er, dit is overigens geen brand beschadiging, het is puur het scherm !  op screenshots zie ik het later niet terug.

ps. mijn vraag was dus, hoe krijg je bericht over reperatie waneer het klaar is ? via wat, email ?

en valt dit gewoon onder mijn garantie.



screenshot van de telefoon, zoals je ziet is het er nu niet meer, dus het ligt dus echt aan het scherm, nogmaals dit zijn geen brand plekjes, dit is het scherm zelf. het hele verhaal staat boven.



icon

Beste antwoord door dennisjehz 24 juni 2012, 12:36

Nu een paar dagen verder en het scherm is helemaal weer in orde hoe het kan weet ik niet ! maar het is zo, dankjewel voor de moeite.

Bekijk origineel

13 reacties

Nee, ik hoorde op xda iemand die er ook last van had, en dat het na een dag weer weg ging, dit was bij mij ook zo, dus probleem opgelost.

Reputatie 3
Badge +4
Beste dennisjehz,

Vanochtend bij de TV gelegd toen dat goochelprogramma op Kindernet was? ;)

Fijn dat het probleem weer net zo is verdwenen als dat het gekomen was.

Nu een paar dagen verder en het scherm is helemaal weer in orde hoe het kan weet ik niet ! maar het is zo, dankjewel voor de moeite.

Hoezo dan?.. want mij is al door een medewerker verteld dat het niet mogelijk is, uiteraard zou ik het heel mooi vinden als het wel kan ?

Reputatie 7
Badge +11
Beste dennisjehz,

Stuur mij via een privebericht je klantnummer en een contactnummer waarop we je kunnen bereiken en we nemen aanstaande maandag contact met je op.

Met groet,

Cornelis

heb net met een KPN medewerker aan de telefoon geweest, en die vertelde me dat het niet mogelijk is, dat het pas waneer bijna bij de verleng datum van mijn abbonement is, nu wil ik graag wel de telefoon voor reperatie opgeven maar eventueel een nieuw telefoon met abbonement kopen;  is dat mogelijk om twee abbonementen te hebben?

Reputatie 7
Badge +11
Beste dennisjehz,

Het is het beste eerst even af te wachten wat het resultaat van de reparatie is voor de volgende stap wordt gezet.

Je hebt voorheen contact gehad met onze Webcare Specialisten en ik zal ze op de hoogte stellen van je vraag.

Zodra je het resultaat weet van de reparatie laat het weten en we pakken het aansluitend op en gaan zien hoe de situatie betreffende het toestel dan is.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 3
Badge +4
Beste dennisjehz,

Doordat KPN niet handelt in tweedehands toestellen vermoed ik dat dit niet mogelijk zal zijn. Ondanks dat kan je natuurlijk hier het beste even over informeren bij je lokale KPN winkel.

Uiteraard vernemen we hier graag of je dit wel of niet gelukt is.  

zou het mogelijk zijn om deze om te wisselen bij mijn lokale kpn winkel met een bij betaling voor de samsung galaxy S3?.... terwijl ik het probleem nog heb bij betalen voor de sg3 omdat die extra kost is geen probleem ook niet om bij te betalen omdat hij een probleem heeft, al valt het probleem wel onder garantie.

Reputatie 3
Badge +4
Beste dennisjehz,

Als je niet zeker weet of dit onder de garantie valt en je wil je telefoon niet enige tijd kwijt zijn om deze vervolgens ongerepareerd terug te krijgen, is het beter om even contact met HTC op te nemen. HTC kan je vertellen of er een HTC servicepunt bij jou in de buurt is en je hier de gegevens van geven. In het meest gunstige geval kan dit servicepunt zelf jou klacht verhelpen cq het toestel repareren. Ook kunnen zij vaak vooraf al zeggen of dit wel of geen garantie betreft. Je kan de klantenservice van HTC telefonisch bereiken via 020 715 7310. 

Heb enige tijd geleden zelf een toestel via KPN laten repareren en kreeg toen telefonisch bericht toen mijn toestel weer gerepareerd was.

Reputatie 7
Badge +11
Beste dennisjehz,

Je wordt bericht door de plaats waar de reparatie wordt uitgevoerd of een reparatie onder de garantie voorwaarden valt.

Heb je een e-mail adres aangegeven of een huisadres waar het bericht heen kan, dan wordt het bericht gestuurd naar de plaats welke jij aangegeven hebt.

Met groet,

Cornelis

heb ik al gekeken maar dat beantwoord niet echt mijn vraag, er wordt dus gezegt "Je krijgt bericht wanneer je telefoon gerepareerd is."  bericht waar ik dat krijg wordt niet gezegt.

ook, valt dit onder garantie?

Reputatie 7
Badge +11
Beste dennisjez,

Spijtig dat je een probleem hebt met je mobiele telefoon.

De informatie betreffende reparatie van je toestel vind je via onderstaande link.

Reparatie Mobiel Toestel

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer