Vraag

sim kaart activeren lukt niet

  • 23 juni 2016
  • 2 reacties
  • 281 keer bekeken

Het lukt niet om mijn nieuwe simkaart te activeren. Het nummer wordt niet herkend als KPN nummer. Ik ben dan ook overgegaan van Simpel naar KPN.
Nou lees ik net dat je niet te lang moet wachten met activeren, misschien dat dat het is? Ik heb 27-5 nieuw abb afgesloten, maar dacht dat ik kon/moest wachten tot het abb inging. Vandaag dus.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Maart385, heel irritant natuurlijk dat je simkaart niet wil activeren.

Bij nieuwe abonnementen moet de activatie van de simkaart vanzelf gebeuren op de dag het het nummer wordt overgezet. Bij een verlenging moet dat wel handmatig als je een nieuwe simkaart in gebruik neemt.

Ik zoek het natuurlijk graag voor je uit indien het nog steeds niet is geactiveerd. Reageer je op mijn privébericht ? Dan duik ik de systemen voor je in!
Reputatie 6
Badge +9
Ik vermoed dat dit te maken heeft met de overgang bij KPN naar ander intern systeem. Alle niet geactyiveerde SIM's van voor die datum kunnen de prullebak in, om die reden moet mijn vrouw ook een nieuwe omdat de "nieuwe" NFC sim nog niet geactiveerd was.

Reageer