Beantwoord

SIM kaart niet geregistreerd

  • 23 May 2020
  • 5 reacties
  • 329 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Mijn abonnement is vandaag, met nummerbehoud, overgezet naar KNP. Nieuwe SIM kaart erin gedaan, maar ik ben nu niet bereikbaar. Sim kaart is niet geregistreerd.

Via de site van KPN lukt niet, mijn nummer wordt niet herkend. Hoe los ik dit op? Kan mijn telefoon nu alleen thuis gebruiken, op de wifi. Hoor het graag.

icon

Beste antwoord door MPV 31 May 2020, 14:00

Bekijk origineel

5 reacties

Op het moment dat je nummer geporteerd is krijg je daar een sms je van en moet de simkaart van je oude provider het niet meer doen, klopt dat?

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @MPV, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Heb je inderdaad een bericht ontvangen dat je nummer is overgezet? Het kan ook later op de dag namelijk gebeuren. Maar op weekenddagen wordt er nauwelijks geporteerd, omdat als er dan problemen voorkomen dit vaak pas op een werkdag kan worden opgepakt. Is de 23e jouw porteerdatum?

In ieder geval, als het activeren van je simkaart niet lukt via de website of een andere manier, dan kijk ik graag met je mee. Wil je jouw Forum profiel even voorzien van naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer + simkaartnummer? Dit kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators! Ik hoor graag van je :wink:

Reputatie 7
Badge +21

@MPV ik heb geen reactie meer gezien. Is het inmiddels gelukt om je simkaart te activeren of was de porteerdatum inderdaad een dag later?

Ik heb een dag later een nieuwe SIM kaart gehaald in de plaatselijke telefoonwinkel. Daarmee was het probleem opgelost. 

Reputatie 7
Badge +21

Top, fijn om te horen @MPV! En bedankt voor je terugkoppeling :wink:

Reageer