Beantwoord

sim kaart niet thuisgestuurd

  • 17 June 2019
  • 1 reactie
  • 194 keer bekeken

Badge
Ik heb dit weekend een sim only abonnement afgesloten naast de 2 die we hier al hebben lopen. Tijdens het bestelproces krijg je de optie om de simkaart in de brievenbus of door de koerier te laten bezorgen. Selecteer ik de brievenbus optie want er is onder werktijd bijna nooit iemand thuis en rond het proces af. Krijg netjes de bevestiging per mail en alles klopt.

Maar daarna krijg ik eerst een sms en wordt daarna gebeld door de koeriersdienst om een afspraak in te plannen. Uiteindelijk laat ik het nu wel op mijn werk bezorgen en het zal vast wel goedkomen, maar ik heb wel wat beters te doen op mijn werk dan 3 uur uitkijken dat ik de koerier niet mis.

Als de optie er is dat het door de brievenbus kan en ik heb daar een bevestiging van dan verwacht ik ook dat dat werkt. Nu frustreert het een beetje.
icon

Beste antwoord door Joran 18 June 2019, 19:23

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Dag Sander, dit is inderdaad niet de manier waarop dit had moeten verlopen. Een brievenbuslevering is niet alleen handiger voor jou, voor ons is het ook een efficientere optie. Geen afspraak nodig, je hoeft er niet voor thuis te blijven en het is goedkoper. Alleen maar voordelen.

Ik heb de aanvraag teruggevonden maar niet kunnen achterhalen wat er mis is gegaan. De voorkeur voor postlevering is nergens terug te vinden. Ik zorg dat dit teruggekoppeld wordt naar de verantwoordelijke partij. Jij hebt er helaas niet veel meer aan maar bedankt dat je dit hebt gemeld. Ik hoop dat we hiermee kunnen zorgen dat dit proces in de toekomst niet meer verkeerd gaat.

Reageer