Beantwoord

sim kaart nog niet ontvangen

  • 24 October 2020
  • 7 reacties
  • 72 keer bekeken

19 oktober een mail ontvangen dat de sim kaart onderweg is per post.

De 25ste nog niets ontvangen.

Wanneer kan ik deze verwachten?

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 26 October 2020, 12:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Bassan Welkom op het forum. 

Ik controleer graag voor je wat de stand van zaken is. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en op onderzoek uit!

Reputatie 7
Badge +15

@Bassan Ik heb het voor je nagekeken en de bestelling van de simkaart is in onze systemen al wel voltooid. Ik begrijp dus dat jij de simkaart nog niet hebt ontvangen, nu zie ik in onze systemen ook nog een ander adres dan dat je hebt ingevuld in je forumprofiel. 

Kan het zo zijn dat het nummer op een ander adres staat en bijvoorbeeld een verhuizing nog niet is doorgegeven? 

Het juste adres is *********. 

Als de sim.kaart naar het adres in Rotterdam  is verstuurd kan ik dan een nieuwe kaart op het juiste adres ontvangen.

 

Ik woon sinds 2014 in Barendrecht 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +15

@Bassan Ik heb je reactie even aangepast, je adres was namelijk voor iedereen zichtbaar, het forum is openbaar. 

Zou je voor mij in je forumprofiel (dus niet in een reactie) de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer willen invullen in een vakje waar prive bij staat? Dan kan ik het adres aanpassen en een nieuwe simkaart versturen. 

Gedaan 

Reputatie 7
Badge +15

@Bassan Bedankt! Ik heb het adres aangepast en er is een nieuw simkaart onderweg. Deze ontvang je normaal gesproken binnen 2 werkdagen.

Reputatie 7
Badge +15

@Bassan Heb je de nieuwe simkaart ondertussen mogen ontvangen?Â