Beantwoord

Sim-Only abonnement

• 12 mei 2015
  • 7 reacties
  • 449 keer bekeken

Ik zag vandaag dat mijn abonnement ineens ruim 5euro duurder is geworden.

Ik zat jaren bij HI wat nu ineens over gegaan is in KPN. In de brief die in ontvangen heb stond dat mijn abonnement niet zou wijzigen que bedrag.

Nu ineens dus wel hoe kan dit? Hier heb ik niet omgevraagd en voor mij dus een reden om na  20 jaar kpn/hi over te gaan stappen.

Mijn abonnement mag ik al even verlengen maar dit expres niet gedaan omdat ik een abonnement heb die aansluit bij mijn belgedrag en nieuwere en veel duurdere abonnementen niet.

icon

Beste antwoord door Cindy_ 13 mei 2015, 10:24

Hallo Envdn, 

Zojuist heb ik je een privébericht toegestuurd. Je eerste factuur staat klaar na de migratie. Hierop staat hetzelfde bedrag als dat je bij Hi betaalde. Gelukkig gaat alles goed met de kosten en ga je niet meer betalen. In MijnKPN zie je de periodieke kosten zonder korting staan, waardoor het lijkt alsof je meer gaat betalen. Dat is natuurlijk verwarrend, maar hiermee hoop ik je duidelijkheid te hebben gegeven. Als je verdere vragen aan me hebt, stel ze me gerust 🙂.

Met hartelijke groet, 

Cindy

Bekijk origineel

7 reacties

Badge
Hoi ,

Het klopt dat maandbedragen en bundels niet wijzigen met de overgang naar KPN. Alles blijft wat dat betreft hetzelfde. De enige vraag die bij opkomt voor jou, is of je mag verlengen omdat je 6 maanden voor het einde van je contract mag verlengen, of dat de einddatum van je contract is verlopen.

Op het moment dat je namelijk de einddatum van je contract met Hi/KPN hebt bereikt, kun je gewoon gebruik blijven maken van hetzelfde abonnement en is deze maandelijks opzegbaar. Het enige wat er dan wel veranderd, zijn de kortingen die je hebt gekregen bij het afsluiten van dat abonnement. Die zijn namelijk enkel geldig zolang je afgesloten abonnementsduur.

Check dus even of je contract niet is afgelopen en je kortingen dus zijn komen te vervallen..

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Envdn, 

Welkom op het KPN Forum. Wat aangeeft klopt helemaal; het kan inderdaad zo zijn dat bijvoorbeeld je kortingen zijn afgelopen. De prijzen en de kortingen zoals jij deze met Hi hebt afgesloten blijven hetzelfde, ook de einddatum van je contract Zal ik het voor je nakijken hoe de vork in de steel zit? Ik kan me goed voorstellen dat je hier graag duidelijkheid over wilt hebben. Ik ontvang dan graag je 06-nummer, je postcode en huisnummer in een privébericht en dan ga kijk ik het na. 

, super bedankt voor je uitleg! :) 

Met hartelijke groet, 

Cindy

mijn abonnement mocht in 2013 al verlengen. Aangezien ik geen data verbruik en dit erbij afsluiten wel er prijzig vond heb ik mijn abonnement gewoon door laten lopen. Het lijkt mij stug dat nu bijna 2 jaar later ineens kortingen vervallen als ik al kortingen had.

Reputatie 7
Badge +24
Hallo envdn, 

Je gegevens heb ik ontvangen, dank je! Morgen ga ik ermee aan de slag voor je en kom ik erop terug 🙂

Met groet, 

Cindy

Ik wacht rustig af.

Reputatie 7
Badge +24
Hoi envdn, 

Fijn dat je ons de ruimte geeft hiervoor. Het wordt uitgezocht hoe dit kan. Zelf ben ik de komende dagen vrij, maar mijn collega _ zal je voorzien van informatie zodra deze er is. We komen er zo snel mogelijk op terug bij je. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Envdn, 

Zojuist heb ik je een privébericht toegestuurd. Je eerste factuur staat klaar na de migratie. Hierop staat hetzelfde bedrag als dat je bij Hi betaalde. Gelukkig gaat alles goed met de kosten en ga je niet meer betalen. In MijnKPN zie je de periodieke kosten zonder korting staan, waardoor het lijkt alsof je meer gaat betalen. Dat is natuurlijk verwarrend, maar hiermee hoop ik je duidelijkheid te hebben gegeven. Als je verdere vragen aan me hebt, stel ze me gerust 🙂.

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer