Beantwoord

Sim only abonnement openbreken en toestel erbij?

  • 15 May 2021
  • 7 reacties
  • 137 keer bekeken

Ik hen een Sim only abonnement van KPN welke in november afloopt, is het mogelijk dat ik deze openbreek en hem verander in een abonnement met toestel welke ik direct afbetaal en kan ik mijn nummer behouden ?

graag reactie

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 May 2021, 21:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Mijn Sim Only bij kpn loopt nog tot en met december. Echter wil ik graag een toestel met lening uitzoeken bij kpn en daar mijn Sim Only die nu loopt aan koppelen. Maar weet niet of dit mogelijk is? 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Eddie1971 en @Jmvh ,

Je kunt een Sim Only abonnement binnen de contractstermijn omzetten naar een abonnement met toestel. Daarvoor moet het aan twee voorwaarden voldoen:

  1. het Sim Only abonnement moet minimaal 3 maanden oud zijn
  2. het Sim Only abonnement moet nog niet in zijn reguliere verlengperiode zitten (want dan kun je immers regulier verlengen)

Als deze beide dingen van toepassing zijn, dan kun je verlengen naar een abonnement met toestel. Je moet hiervoor dan wel even bellen met 0800-0402. Dat kan weer morgenochtend vanaf 8.00.

Bedankt voor de reactie @Noordzee 

Ik zal morgen contact opnemen met kpn.

 

Moet dat via de klantenservice geregeld worden of kan dat ook in een KPN winkel ?

Moet dit via klantenservice of kan dat ook in een KPN winkel?

Reputatie 7
Badge +19

Dit kun je zowel via de klantenservice als in de winkel regelen @Eddie1971 

Dit kun je zowel via de klantenservice als in de winkel regelen @Eddie1971 

Tnx