Beantwoord

Sim Only mogelijkheden

  • 5 February 2019
  • 4 reacties
  • 174 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +4
Goedemorgen Forum,

Ik heb bij de site simonly gezien dat er een optie is dat je nu 4 gigabit hebt en 300 bel/sms minuten voor 13 euro per maand met KPN compleet.

Maar nu ik ongeveer in april 2019 in verlenging in aanmerking kom, is het dan niet beter om dan daarop te wachten? of veranderd daar niets aan wat is jullie advies?

Heb momenteel 1 gigabit naar 2 gigabite ( is op dubbel tarief ) 200 naar 400 bel/sms minuten

ronald58
icon

Beste antwoord door Susan_ 6 February 2019, 14:38

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag ronald58, bedankt voor je bericht ;)

Klopt inderdaad, er zijn sinds maandag nieuwe abonnementen beschikbaar! Deze zullen de komende tijd niet veranderen, dus het ligt bij jou zelf of je hier direct in april voor wil kiezen of niet. Want je kan namelijk 4 maanden voordat je contract eindigt het abonnement afsluiten. Echter gaat het abonnement dat je dan hebt gekozen, pas in op het moment dat jouw huidige contract eindigt. Dat zal dus ongeveer 4 maanden later zijn. Pas vanaf dan ga je de nieuwe bundel gebruiken. Het is dus voordelig om eerder een verlenging aan te vragen op het moment dat je een nieuw toestel nodig hebt. Maar een Sim Only zo vroeg afsluiten, daar zit niet per se een voordeel aan. Wellicht komen er nog acties, maar het zijn net nieuwe abonnementen dus ik denk het niet. En daarnaast is dat echt koffiedik kijken.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Susan,

Bedankt voor je antwoord,😉

Maar kan ik je daarom een private bericht sturen hierover?
want de ene medewerker van KPN zegt dat het wel nu kan , en de andere niet 🤔

gr ronald 58
Reputatie 7
Badge +21
@ronald58 geen probleem! Je hebt inmiddels antwoord terug over de opties!
Reputatie 7
Badge +21
Middels een privébericht is er aangegeven te wachten met de verlenging 🙂

Reageer