Vraag

Sim only omzetten naar abonnement met toestel

• 14 november 2017
  • 5 reacties
  • 8495 keer bekeken

Kan je je Sim only abonnement omzetten naar abonnement met toestel? Sim only abbonement ging in op 1 oktober 2017 voor twee jaar..

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Pxno, welkom op het forum! Je kunt een Sim Only wel verlengen naar een abonnement met toestel. Dit kan echter alleen nadat lopende contract voorbij is. Vier maanden voor de einddatum kun je verlengen. In jouw geval is dat dan 1 juni 2019. Een toestel krijg je dan direct, het nieuwe abonnement gaat in op de einddatum van het oude contract (1 oktober 2019).

Als je nu dan ook een toestel zou willen, dan zul je deze los moeten kopen. Of een tweede abonnement afsluiten. Net wat voor jou voordeliger is.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo Kabe en de allerbeste wensen voor het komende jaar! Goed om te horen dat je je abonnement hebt verlengd! Als je toestel het nog goed doet is Sim Only inderdaad een prima keuze. Als je abonnement tot 7 januari 2019 loopt kun je weer 4 maanden van te voren verlengen, dus op 7 september 2018. Je abonnement gaat dan wel op 7 januari in, maar je hebt wel direct een nieuw toestel.
Is er iemand die daar antwoord op weet?
@Kpn?
Zojuist mijn abonnement dat binnenkort afloopt omgezet naar een Sim only, daar ik nu nog heel tevreden ben met mijn huidige telefoon voor 1 jaar, abonnement loopt dan tot 7 januari 2019. Kan ik dit vanaf 4 maanden van te voren indien gewenst alsnog omzetten naar een verlenging met nieuw toestel mocht t toestel toch op een gegeven moment kuren gaan vertonen?

Reageer