Beantwoord

Sim only van Telfort naar KPN valt duurder uit

  • 23 January 2020
  • 6 reacties
  • 279 keer bekeken

ik had eerst sim only van telfort.

door aanbieding via mail, overgezet naar KPN.

ten eerste moest ik aansluitkosten van 25 euro betalen ?

nu heb ik een abo gekregen ( zonder toestel )van 24 euro p/mnd?

 ik wil sim only voor 14 euro , niet iets anders!!

hie zit dit?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 25 January 2020, 14:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Aansluitkosten hoor je natuurlijk njet in rekening gebracht te krijgen.

Wat voor een sim-only abonnement heb je dan nu gecontracteerd?

geen sim only, een gewoon abo van 38 voor 24 euro.

 

  • KPN 5 GB en 150 min/sms€ 38,00€ 24,00
  • bundel geldt in NL en EUKorting zolang je abonnement loopt
Reputatie 7
Badge +24

Hi Frank, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zo te lezen is er bij jou een groter abonnement aangezet. Die van € 14.- is een abonnement met 2 Gb en 150 minuten in combinatie met internet thuis van ons. Is het de bedoeling dat je dat abonnement zou nemen? Zo ja, dan ga ik dit voor je rechtzetten. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook naar de aansluitkosten kijken. 

De aansluitkosten van Telfort naar KPN vervallen enkel bij nummerbehoud, ik ga ervan uit dat dit het geval is. Nog steeds na 2 jaar blijft dit een vervelend iets. Van KPN naar Telfort zou ik geen aansluitkosten krijgen toch moest dit achteraf worden gecrediteerd.

Nog steeds is het systeem blijkbaar niet zodanig ingericht dat het waar van toepassing niet standaard in rekening wordt gebracht.

De termijn is nu veranderd naar 18 euro p.mnd. zonder toestel.

Voor 25 euro p.mnd. heb ik een abo.met toestel (zonder extra betaling voor het toestel)

 

Duur abo.