Beantwoord

Sim only wijzigen naar abonnement met toestel

• 15 februari 2018
  • 1 reactie
  • 1155 keer bekeken

Afgelopen oktober heb ik een sim only afgesloten naast mijn abonnement met toestel bij t-mobile.
Dit omdat ik graag mijn zakelijke telefoontjes en privé telefoontjes gescheiden wilde houden.
Op dit moment is dit alweer niet meer het geval en wil graag weer terug naar 1 telefoonnummer.
Mijn t-mobile abonnement is over 1 maand weer verlengbaar en kan ik dus een nieuwe telefoon uitzoeken.
Nu wil ik dit abonnement liever stopzetten en met mijn kpn abonnement verder gaan voor de komende jaren.
Nu heb ik contact gehad via de chat en ik kreeg alleen het antwoord dat het niet mogelijk was om een sim only om te zetten.
Ik vraag mezelf dan af waarom ik niet gewoon voor 2 jaar erbij een toestel lease kan afsluiten.
Ook vind ik het zelf erg jammer dat ik een standaard antwoord krijg terwijl ik toch overweeg om na 8 jaar bij de t-mobile weg te gaan.
Is er dan geen ene optie om een abonnement met toestel te krijgen? Ik moet nog bijna 2 jaar doen met mijn sim only.

Graag hoor ik van jullie.
icon

Beste antwoord door Bart_ 16 februari 2018, 14:30

Dag Michelle! Van harte welkom en leuk om te zien dat je je vraag hier op het Forum stelt. Als eerste vind ik het mooi om te horen dat je voor KPN wilt kiezen en als tweede vind ik het natuurlijk jammer dat je het gevoel hebt een standaard-antwoord te hebben gekregen.

Als ik het goed begrijp heb je een Sim Only-abonnement bij mij lopen en wil je dat het liefste tussentijds een toestel bij. Het is inderdaad zo dat je midden in een lopend contract zit. Dat kan niet worden opengebroken, al neem je er feitelijk iets extra’s bij af. Je kunt overwegen om een los toestel bij te kopen. Ik snap je wens heel goed, maar ik kan je helaas geen ander antwoord geven dan dat mijn collega via de chat je al heeft gegeven.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Dag Michelle! Van harte welkom en leuk om te zien dat je je vraag hier op het Forum stelt. Als eerste vind ik het mooi om te horen dat je voor KPN wilt kiezen en als tweede vind ik het natuurlijk jammer dat je het gevoel hebt een standaard-antwoord te hebben gekregen.

Als ik het goed begrijp heb je een Sim Only-abonnement bij mij lopen en wil je dat het liefste tussentijds een toestel bij. Het is inderdaad zo dat je midden in een lopend contract zit. Dat kan niet worden opengebroken, al neem je er feitelijk iets extra’s bij af. Je kunt overwegen om een los toestel bij te kopen. Ik snap je wens heel goed, maar ik kan je helaas geen ander antwoord geven dan dat mijn collega via de chat je al heeft gegeven.

Reageer