Beantwoord

sim vergrendeld en de code vergeten

• 4 juli 2016
  • 1 reactie
  • 4398 keer bekeken

Als je telefoon is uitgevallen, moet je hem opnieuw opstarten. Hij vraagt dan niet alleen om je toegangscode, maar ook om een andere code omdat je sim is vergrendeld. Die laatste code ben ik vergeten en nu kan ik praktisch niks met mijn telefoon. Weet iemand wat ik kan doen of hoe ik die sim code kan veranderen, want ik kan nu niks met mijn telefoon, niks ontvangen & niks sturen.

Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Cindy_ 4 juli 2016, 11:35

Oee, dat is lastig @girlnextdoor. Ik kan je niet helpen aan je toegangscode, deze is voor iedereen verschillend. Wel bestaat er een pukcode. Deze is gekoppeld aan je simkaartnummer. Heb je je code verkeerd ingetoetst en heb je nu je pukcode nodig? Deze kun je vinden in MijnKPN. Meer informatie vind je hier. Als je nog wel hulp van mijn kant nodig hebt, laat me dat vooral weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Oee, dat is lastig @girlnextdoor. Ik kan je niet helpen aan je toegangscode, deze is voor iedereen verschillend. Wel bestaat er een pukcode. Deze is gekoppeld aan je simkaartnummer. Heb je je code verkeerd ingetoetst en heb je nu je pukcode nodig? Deze kun je vinden in MijnKPN. Meer informatie vind je hier. Als je nog wel hulp van mijn kant nodig hebt, laat me dat vooral weten!

Reageer