Beantwoord

simkaart

• 5 april 2012
  • 3 reacties
  • 8391 keer bekeken

19 april loopt mijn abonnement af, waarbij ik een blackberry internetbundel heb. Nu heb ik al een nieuwe iphone en wil graag m'n simkaart laten verkleinen zodat ik deze telefoon al kan gebruiken. Mij is niet helemaal duidelijk ofdat het internet wat ik nu in mijn blackberry gebruik ook werkzaam is in de iphone.

Kan ik mijn simkaart (blackberry bundel) al gebruiken in mijn nieuwe telefoon (iphone)?

icon

Beste antwoord door Menno 5 april 2012, 16:12

U kunt met de SIMkaart wel bellen en gebeld worden. Op zich zou internet ook moeten werken maar de BlackBerry functionaliteiten kunt u uiteraard niet meer gebruiken. Verder wil ik u erop wijzen dat het verkleinen van de SIMkaart volledig voor uw eigen risico is en dat dit makkelijk verkeerd kan gaan. U kunt de kaart ook na het verkleinen niet weer in de Blackberry gebruiken omdat hiervoor een regulier formaat vereist is.

Met vriendelijke groet,

Menno

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Beste Soof,

Heeft u een nieuwe verlenging afgesloten bij KPN? Mogelijk is het abonnement dan al omgezet. Voor wat betreft de SIMkaart voor gebruik in een iPhone kunt u het beste een micro-SIMkaart gebruiken. Deze is al speciaal op maat gemaakt voor gebruik in een dergelijk toestel.

Met vriendelijke groet,

Menno

Beste Menno,

Bedankt voor uw reactie.

Om terug te komen op uw antwoord, ik heb mijn abbonement bij KPN opgezegd. Dit is vanaf de 19e, maar ik heb mijn nieuwe telefoon al binnen. Ik vroeg me af of de blackberry-internetbundel ook werkzaam is in een iphone en dus of het voor mij dus handig is om mijn simkaart te laten verkleinen.

Groet,

Sofie Bartels

Reputatie 5
Badge +6
U kunt met de SIMkaart wel bellen en gebeld worden. Op zich zou internet ook moeten werken maar de BlackBerry functionaliteiten kunt u uiteraard niet meer gebruiken. Verder wil ik u erop wijzen dat het verkleinen van de SIMkaart volledig voor uw eigen risico is en dat dit makkelijk verkeerd kan gaan. U kunt de kaart ook na het verkleinen niet weer in de Blackberry gebruiken omdat hiervoor een regulier formaat vereist is.

Met vriendelijke groet,

Menno

Reageer