Beantwoord

Simkaart

  • 25 januari 2015
  • 1 reactie
  • 122 keer bekeken

Gisteren nieuwe telefoon aangeschaft. Mijn simkaart paste er niet in. Nieuwe simkaart gehaald bij KPN winkel. Deze zou na 4uur werken maar 24uur later doet hij nog niks. Online activeren lukt niet
icon

Beste antwoord door Cindy_ 25 januari 2015, 16:29

Beste Sonix,

Hartelijke welkom op het KPN Forum! Wat vervelend om te lezen dat het niet lukt om de simkaart te activeren. Wil je mij in een privébericht je 06-nummer, postcode, huisnummer, je oude simkaartnummer en het nieuwe in een privébericht toesturen? Dan ga ik dit voor je in orde maken.

Met hartelijke groet,

Cindy
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +23
Beste Sonix,

Hartelijke welkom op het KPN Forum! Wat vervelend om te lezen dat het niet lukt om de simkaart te activeren. Wil je mij in een privébericht je 06-nummer, postcode, huisnummer, je oude simkaartnummer en het nieuwe in een privébericht toesturen? Dan ga ik dit voor je in orde maken.

Met hartelijke groet,

Cindy

Reageer