simkaart

  • 2 juli 2015
  • 1 reactie
  • 59 keer bekeken

Goede avond..

Ik heb onlangs een nieuwe simkaart besteld toen het nog Hi heette en er stond duidelijk bij dat het gratis was. Ik zelf werk op de klantenservice bij T-Mobile en was nog in de gloria toen ik las dat Hi het gratis aan de klanten gaf en wij bij T-Mobile er 5,09 euro voor rekenen. 

Totdat ik mijn factuur zag van 18 juni 2015 onder klantnummer: 109043030

Er wordt op de factuur aan eenmalige kosten 40 euro berekend voor een simkaart!

Ik hou van KPN echt waar maar ik ga geen 40 euro voor een simkaartje betalen :(

Kunnen jullie deze voor mij crediteren s.v.p. en me weer gelukkig maken?

Ik lees graag jullie antwoord,

Groetjes Vanessa 

Admin: gegevens verwijderd ivm de privacy


1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Vanessa,

Welkom op het forum. Ik zie dat je al contact met de telefonische klantenservice hebt gehad en dat je dus allang weet dat je de kosten natuurlijk weer vergoed gaat krijgen. Foutje van onze kant, sorry! Als ik verder nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag. Fijn weekend verder!

Reageer