simkaart

• 18 juli 2015
  • 4 reacties
  • 234 keer bekeken

Hallo

Ik heb een abonnement verlengd en een nieuwe simkaart ontvangen.

Wordt dat automatisch gekoppeld aan het 06 nummer?

Met vriendelijke groet,

Sh-19-59

4 reacties

Reputatie 7
Da's apart. Normaliter houd je gewoon dezelfde simkaart. Dus op je vraag kan ik helaas ook geen antwoord geven. Normaal word er bij verlenging geen nieuwe sim verstrekt.

Misschien dat iemand anders of anders natuurlijk Webcare je kan vertellen hoe het zit. Van die laatste kunnen de medewerkers ook in je administratieve gegevens kijken.

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Het kan inderdaad zijn dat je een nieuwe simkaart krijgt, met bijvoorbeeld nieuwe beveiliging of nieuwere technieken. Deze hoef je niet te gebruiken, dus je kan je oude nog gebruiken totdat webcare je hier iets over vertellen kan!

Robin
Reputatie 3
Badge
Misschien van Hi naar KPN sim? Of een kleinere simkaart die geschikt is bij het eventuele nieuwe toestel dat je bij je verlenging hebt gekozen? In princiepe zou ik gewoon de nieuwe gebruiken. Is er geen brief bijgevoegd met instructies?

Reputatie 7
Badge +27
Beste Sh-19-59,

Normaliter krijg je inderdaad niet automatisch een nieuwe SIM. Je kunt de oude blijven gebruiken, tenzij je voor een nieuw toestel een ander formaat SIM nodig hebt of de oude defect is. De nieuwe kan je dan voor reserve bewaren, deze wordt niet automatisch gekoppeld.

Is het verder met je verlenging allemaal gelukt en naar wens verlopen?

Reageer