Beantwoord

Simkaart

• 13 januari 2016
  • 7 reacties
  • 205 keer bekeken

Ik heb voor de 2e keer een nieuwe simkaart gekregen voor mijn nieuwe iphone 6 en weer geeft die aan geen simkaart
icon

Beste antwoord door Cindy_ 14 januari 2016, 10:58

Bedankt voor je privébericht! Ik heb zojuist je nieuwe simkaart geactiveerd 🙂. Je bent binnen 4 uur weer bereikbaar! 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +23
; welkom op het forum! Dat is gek. Heb je de simkaart al wel geactiveerd? Zo ja, wil je de simkaart dan eens in een ander toestel proberen en vice versa? Op die manier kunnen we uitsluiten of het aan je iPhone ligt. Het is namelijk wel gek dat je bij de tweede simkaart dezelde melding krijgt. 

Reputatie 7
Badge +23
; heb je het al geprobeerd met de simkaarten? Als er nou uitkomt dat het aan je toestel ligt en je zit nog binnen 14 dagen, dan heb je recht op een nieuw toestel. Heb je deze in de winkel opgehaald? Dan kun je terug naar de winkel. Als je het toestel online of telefonisch hebt besteld, doe dan even een belletje naar onze Klantenservice hiervoor. 

Hoi mijn oude simkaart doet het wel erin van me oude iphone 4 .. Die andere simkaart doet het ook niet in andere tel
Is er geen mogelijkheid om me oude simkaart weer te activeren?
Reputatie 7
Badge +23
Je hebt je nieuwe simkaart al wel geactiveerd via de eerder gestuurde link? Als je je nieuwe simkaart hebt geactiveerd, doet je oude simkaart het namelijk niet meer. Je ontvangt zometeen een privébericht van me met de vraag om gegevens. Dan ga ik het voor je nakijken hoe de vork in de steel zit. 

Ja dat weet ik maar hij geeft aan geen simkaart bij me nieuwe simkaart en me oude staat er geen service maar moet ik hem wel ongrendelen
Reputatie 7
Badge +23
Bedankt voor je privébericht! Ik heb zojuist je nieuwe simkaart geactiveerd 🙂. Je bent binnen 4 uur weer bereikbaar! 

Reageer