Beantwoord

Simkaart

• 9 mei 2016
  • 6 reacties
  • 161 keer bekeken

Hallo,

Hen een vervangende simkaart gekregen maar het simkaart nummer wordt niet herkend als simkaart nummer kpn dus kn ik hem niet activeren.

Kan iemand mij helpen,

Gr Glenn
icon

Beste antwoord door Cindy_ 10 mei 2016, 09:27

Goedmorgen@Glenndidam. Heb je mijn hulp nog nodig? Ik heb geen gegevens van je ontvangen, dus ik hoop dat het alsnog gelukt is. Als je nog hulp van mijn kant nodig hebt, stuur dan je gegevens nog even toe. 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Wat leuk om je weer eens op het forum te zien ! 

Dat klinkt niet goed, hopelijk doet je oude simkaart het nog. Heb je een vervangende simkaart via ons gekregen of bijvoorbeeld via Coolblue of Belsimpel? Als je mijn privébericht beantwoord, dan help ik je verder. 

Ik wil mijn simkaart deblokkeren hoe kan ik dat doeN?

Via mijn kpn lukt dat niet, omdat ik dan apparaat moet koppelen. alleen kan nu dus ook geen sms ontvangen.

Reputatie 7
Badge +23
Welkom op het forum@Jordyka. Heb je je toestel teruggevonden of was je simkaart om een andere reden geblokkeerd? Als je mijn privébericht beantwoord met je gegevens, dan help ik je verder. 

Reputatie 7
Badge +23
Ik heb geen bericht met je gegevens voorbij zien komen@Jordyka. Klopt dat? Als je mijn hulp nog nodig hebt, stuur dan vooral je gegevens toe. 

Reputatie 7
Badge +23
Goedmorgen@Glenndidam. Heb je mijn hulp nog nodig? Ik heb geen gegevens van je ontvangen, dus ik hoop dat het alsnog gelukt is. Als je nog hulp van mijn kant nodig hebt, stuur dan je gegevens nog even toe. 

Reputatie 7
Badge +23
Fijn dat je je gegevens alsnog hebt gestuurd@Glenndidam. In je inbox vind je meer informatie. Ik denk dat dat opheldert wat er met je simkaart is. 

Reageer