Beantwoord

Simkaart

  • 6 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Hallo ik heb gister een iPhone 6s gehaald en hij geeft aan dat mijn simkaart niet geprovisioneerd is en ik geen service heb

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Marcia_ 10 oktober 2017, 10:32

Inmiddels hebben we de nieuwe simkaart kunnen activeren en werkt alles naar behoren! Veel plezier ermee!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Caitlinl, welkom op het forum! Balen dat je simkaart niet werkt 😞 Is het een nieuwe simkaart? Heb je een nieuw abonnement afgesloten gisteren en daarbij een iPhone 6s genomen?

Je hebt nu ook een priv├ębericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan duik ik mijn systemen in.
Reputatie 7
Badge +27
Inmiddels hebben we de nieuwe simkaart kunnen activeren en werkt alles naar behoren! Veel plezier ermee!

Reageer