Beantwoord

Simkaart

  • 6 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Hallo ik heb gister een iPhone 6s gehaald en hij geeft aan dat mijn simkaart niet geprovisioneerd is en ik geen service heb

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Marcia_ 10 oktober 2017, 10:32

Inmiddels hebben we de nieuwe simkaart kunnen activeren en werkt alles naar behoren! Veel plezier ermee!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Caitlinl, welkom op het forum! Balen dat je simkaart niet werkt 😞 Is het een nieuwe simkaart? Heb je een nieuw abonnement afgesloten gisteren en daarbij een iPhone 6s genomen?

Je hebt nu ook een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan duik ik mijn systemen in.
Reputatie 7
Badge +27
Inmiddels hebben we de nieuwe simkaart kunnen activeren en werkt alles naar behoren! Veel plezier ermee!

Reageer