Beantwoord

Nieuwe simkaart

  • 5 December 2019
  • 4 reacties
  • 58 keer bekeken

Reputatie 1

Goedenavond,

Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd kan ik mijn andere kaart dan gebruiken voor mijn tablet ?

Gr Bert

icon

Beste antwoord door PeterG 9 December 2019, 15:01

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Bert 1955, ik heb zojuist ook gereageerd in je andere topic! Heb je de simkaart aangevraagd bij je huidige abonnement? Dan wordt je 'oude' simkaart gedeactiveerd en heb je er niks meer aan. Je kan bij een abonnement maar één simkaart geactiveerd hebben of je moet een duo-simkaart krijgen. Een duo-simkaart bestaat uit 2 dezelfde simkaarten, maar die kunnen niet tegelijkertijd gebruikt worden. Dus dat is mogelijk op het moment dat je jouw tablet gebruikt en op dat moment niet je toestel (uitschakelen). 

Reputatie 1

Hallo ik heb een dualsimkaart

Bedankt voor je reactie 

Gr Bert

Dualsim = 2 simkaarten met verschillende nummers (soms zelfs providers) in één toestel.

Dousim = 2 identieke (!) simkaarten met het zelfde nummer. Deze zijn NIET gelijktijdig bruikbaar op het netwerk.

Bedoel je Duosim? Alleen als je wéér een duosim hebt aangevraagd kun je de 2de in je tablet gebruiken. Echter mag maar één van de 2 apparaten tegelijk aan staan. Het laatst ingeschakelde apparaat krijgt namelijk verbinding met het netwerk. De andere is dan onbereikbaar.
Ik vermoed echter dat je een enkele sim hebt aangevraagd.

In je tablet kun je een prepaid sim doen. Of ééntje met los “internet only” abonnementje.

Reputatie 1

Hallo ik heb dualsimkaart 

Werkt allemaal weer

Bedankt voor je reactie 

Gr Bert.

Reageer