Beantwoord

Simkaart

  • 6 January 2020
  • 5 reacties
  • 149 keer bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd en die zou ik vandaag krijgen. Via mail en sms kreeg ik te horen dat ze vandaag tussen 17.00 uur en 19.00 uur komen.

Niet geweest.

En nu?

icon

Beste antwoord door Lisa 7 January 2020, 19:20

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@AgnesDijkstra Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht. Wat gek dat ze niet zijn langs geweest. Hebben ze geen mail of sms gestuurd met daarin het bericht dat de levering, om wat voor reden dan ook, niet doorging? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik met je mee. 

Ja

Reputatie 7
Badge +17

@AgnesDijkstra Bedankt voor het invullen van je gegeven. Ik heb even met je meegekeken en zie dat de simkaart, als het goed is, gisteren toch nog is afgeleverd. Volgens mij klopt dit niet, aangezien je gisteravond nog je profiel hebt aangevuld. Als ik jou persoonlijke bestelpagina er bij pak lees ik het dit: 

“Graag herinneren wij u eraan dat onze koerier op 6-1-2020 tussen 17:18 en 19:18 uur uw nieuwe simkaart met bestelnummer 20010********** bezorgt op het volgende adres: ******” Daar boven staat dit: "Afgerond > De simkaart is succesvol geactiveerd.”

De simkaart is overigens in ons systeem nog niet geactiveerd, dus geen zorgen over eventueel misbruik van een simkaart die verloren is geraakt.:hugging:  

Ik hoop stiekem dat ze (als nog) zijn langs geweest natuurlijk, al heb ik er een hard hoofd in. Ik hoor graag van je en stuur graag een nieuwe simkaart :D

 

Hallo Lisa, 

bedankt voor het meedenken.

Fout was bij de postbode. Die had een een fout gemaakt. Hebben een nieuwe afspraak gemaakt en morgen wordt hij gebracht.

Bedankt nogmaals!

Groet,

Agnes

Reputatie 7
Badge +17

@AgnesDijkstra Zo zien we maar weer, het blijft gewoon mensenwerk. Fijn dat het nu lijkt opgelost. Als ik in de toekomst nog iets voor je kan betekenen, dan weet je me te vinden. Fijne avond!:smiley:

Reageer