Beantwoord

Simkaart abonnement, geen service

  • 19 October 2019
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik krijg heletijd geen service of simkaart registratie mislukt weet iemand hoe je dat kan fixen?

Ik heb Me telefoon uit en aan werkt niet sim kaart in uit werkt niet 

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 20 October 2019, 11:55

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen@IliasBakkali, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk niet fijn dat je nu onbereikbaar bent, omdat je simkaart niet gepakt wordt. Heb je een nieuwe simkaart of een nieuw toestel waardoor dit kan komen? Of gewoon zo opeens de melding gekregen? Kan je aangeven welk toestel je gebruikt? En daarnaast ontvang ik graag de volgende gegevens: naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer + simkaartnummer. Dit kan je noteren in jouw Forum profiel en is alleen zichtbaar (privé) voor jou en KPN moderators!

Ik hoor graag van je.

Reputatie 7
Badge +21

@IliasBakkali, ik heb helaas geen reactie gehad. Ik ga er vanuit dat het inmiddels opgelost is, zo niet dan hoor ik het graag!

Reageer