Vraag

Simkaart acitvatie werkt niet

• 13 juli 2016
  • 2 reacties
  • 100 keer bekeken

Beste KPN,

Sinds vrijdag 8 juli heb ik een nieuwe simkaart. Deze simkaart direct geactiveerd, maar ik kreeg een foutmelding. Hierom direct telefonisch contact opgenomen en ik kreeg te horen dat ik maandag 11 juli terug moest bellen i.v.m. een technische storing.

Maandag 11 juli heb ik gebeld en de medewerker vertelde mij dat de storing er nog steeds was, maar ze wou het toch proberen om mijn simkaart te activeren. Direct na de eerste poging is dit gelukt en werd mij verteld dat ik een paar uur hoefde te wachten voordat mijn nieuwe simkaart geactiveerd was. Ik was helemaal blij dat ik weer bereikbaar zou zijn.

Helaas ben ik tot op heden nog steeds niet bereikbaar en na een telefoontje vandaag bleek dat mijn simkaartnummer wel geactiveerd was, maar dat de koppeling het nog niet deed. Op dit moment ben ik dus 6 dagen onbereikbaar. Hebben jullie enig idee wanneer mijn simkaart het doet en wanneer ik weer bereikbaar ben? Het begint mij steeds meer te frustreren dat ik niet bereikbaar ben en niet kan bellen, hierdoor al een aantal belangrijke telefoontjes gemist.

Groeten Gerrit Kreijkes

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Goedemiddag Gerrit, welkom op het forum! Dit is echt heel rot. 6 dagen niet bereikbaar zijn is niet meer van deze tijd. Er is inderdaad een storing, waardoor het activeren van simkaarten niet goed gaat. Mijn excuses dat je hier hinder van ondervindt!

Graag kijk ik voor je na wanneer de verwachting is dat je simkaart het gaat doen. Hiervoor heb ik een aantal gegevens van je nodig. Beantwoord je mijn privébericht ? Dan hoop ik je snel verder te kunnen helpen!
Reputatie 7
Badge +24
@GerritKreijkens; hoe staat het ervoor, ben je inmiddels bereikbaar? Ik heb je ook een privébericht gestuurd hierover 🙂.

Reageer