Beantwoord

Simkaart activeren in buitenland?

• 6 maart 2015
  • 1 reactie
  • 1602 keer bekeken

Hallo KPN,

Ik heb zojuist een sim only abonnement bij jullie afgesloten, en aangevinkt dat ik nummerbehoud wil.

Dit als info neem ik aan dat ik op de dag van wanneer het nummerbehoud ingaat, ik ook de sim moet activeren?

Ik heb 27 april gekozen (Het einde van mijn huidige abbo) alleen zit ik dan in Zuid-Afrika. Is het mogelijk om dan in ZA mijn SIM te activeren of moet ik dan wachten tot dat ik in Nederland ben? Het is geen prepaid, maar een SIM only abonnement.

Mvg Bryan

P.S Ik zit op dit moment bij een ander provider.

icon

Beste antwoord door Cindy_ 9 maart 2015, 19:26

Hallo Bryan,

Welkom op het KPN Forum en ook alvast als klant bij KPN 🙂. Wat een goed vooruitzicht dat je naar Zuid-Afrika gaat! Je kunt je simkaart via internet activeren, via deze link. Activeer de simkaart wel als je nog in Nederland bent. Ik weet niet of je je er al in verdiept hebt, maar we hebben bundels voor in het buitenland. Hierdoor internet je goedkoper. Deze kun je hier vinden.
Heb je nog verdere vragen? Stel ze me gerust!

Met hartelijke groet,

Cindy
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Bryan,

Welkom op het KPN Forum en ook alvast als klant bij KPN 🙂. Wat een goed vooruitzicht dat je naar Zuid-Afrika gaat! Je kunt je simkaart via internet activeren, via deze link. Activeer de simkaart wel als je nog in Nederland bent. Ik weet niet of je je er al in verdiept hebt, maar we hebben bundels voor in het buitenland. Hierdoor internet je goedkoper. Deze kun je hier vinden.
Heb je nog verdere vragen? Stel ze me gerust!

Met hartelijke groet,

Cindy

Reageer