Wat lastig dat je nieuwe simkaart nog niet werkt.. Het activeren dien je eerst via de website te doen, bij een nieuw abonnement of bij een verlenging zijn verschillende stappen die je moet doorlopen. Die kan je vinden op deze website. Na de activatie kan het enkele minuten duren voordat hij daadwerkelijk geactiveerd is, een herstart van het toestel helpt hier vaak ook al in!
Werkt dat niet, kan het dan zijn dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten en het abonnement nog niet ingaat? Of dat je misschien het mobiele netwerk van KPN handmatig even moet toevoegen, via onze toestelhulp.
Ik hoor graag of een van bovenstaande opties je heeft geholpen. Zo niet, dan weet je me te vinden!
hoi
Dank je wel voor je berichtje
het is uiteindelijk gelukt volgens mij was er een storing ,maar desalniettemin bedankt voor je hulp👍👍
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.