Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 27 November 2018
  • 2 reacties
  • 9021 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Ik wil mijn nieuwe simkaart activeren ,maar dit krijg ik niet voor elkaar geeft steeds aan i phone is niet geactiveerd .
kan iemand mij helpen ?
icon

Beste antwoord door Susan_ 27 November 2018, 21:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Rudie65, bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je nieuwe simkaart nog niet werkt.. Het activeren dien je eerst via de website te doen, bij een nieuw abonnement of bij een verlenging zijn verschillende stappen die je moet doorlopen. Die kan je vinden op deze website. Na de activatie kan het enkele minuten duren voordat hij daadwerkelijk geactiveerd is, een herstart van het toestel helpt hier vaak ook al in!

Werkt dat niet, kan het dan zijn dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten en het abonnement nog niet ingaat? Of dat je misschien het mobiele netwerk van KPN handmatig even moet toevoegen, via onze toestelhulp.

Ik hoor graag of een van bovenstaande opties je heeft geholpen. Zo niet, dan weet je me te vinden!
Reputatie 3
Badge
hoi
Dank je wel voor je berichtje
het is uiteindelijk gelukt volgens mij was er een storing ,maar desalniettemin bedankt voor je hulp👍👍